Diskuze
Jedna jízdenka pro celé Česko. Revoluce na železnici má ale zádrhel: cenu
Děkujeme za pochopení.
J76a34n 94Z18í66d79e43k
Kdy si predstavim, ze prijde na drahu jeste par soukromniku, stat si objedna vlaky na ruznych tratich od ruznych subjektu, to same udelaji kraje a cestujici si bude muset predem zjistit, ktere vlaky u kterych dopravcu jsou objednane a jen temi muze jet...to mi prijde jako naprosty chaos. Jeste by mohli i CD uznavat ty jizdenky jen v objednanych vlacich, aby to stalo za to.
J64i25ř54í 21S18t88r63a38k31a
Ostrava - Krnov 62 km, jízdné s ČD beze slev 93 Kč x národní tarif 84Kč.
Šumperk - Olomouc 59 km, včasná jízdenka 79 Kč x národní tarif 79,70Kč.
Nemáme tu jen trať Pha - Ova. Jinde se to může vyplatit a nebo minimálně to může být jednodušší (jeden lístek místo 3) za srovnatelnou cenu.
Každý si může vybrat co mu vyhovuje (snad).
J24a82n 28T20a42r49a84b61a
v této a podobných situacích si pokaždé říkám: proč už teď, 27 let po revoluci? Nemohlo to ještě dalších 25 let počkat?
V45l51a59d15i62m77í93r 21H27a68v44r93á61n32e55k
Nejsem tak bohatý abych jezdil vlakem...
J81i25ř46í 82H34o36v41o30r48k90a
Naopak. Za 20 000 Kč projezdím tolik, že autem by mě to stálo tak 50 000... Možná i víc. Chudý mozkem jezdí autem
J29a98n 41J85e66m90e55l32k15a
Nerozumím tomu, že se to nebude povinně týkat 8 z 12 miliard na dotované vlaky. (objednávanými kraji). Jsou to státní peníze, kraj je pouze přerozděluje. Stát měl jasně říct - za takových podmínek - budete nadále povinně držet státní tarif a systém. Jako ve Švýcarsku. A 2019 má být vysoutěženo?
Slevové karty nejsou známy. 1,35 Kč/km. (Já jezdím s in 50 za 0,6 Kč/km ). Evidentní nechuť regulovat cenu a funkce toho bude opět nejspíš alla England -nepoužitelný předražený doplněk. Již proběhlé krajské soutěže alla England, bez určené ceny na straně jízdenky (určuje dopravce po dobu monopolu 15 let), bez integrovaného systému.
Děkuji nechci pseudoliberalizaci.
J43i91ř19í 59K62o75c26u96r71e94k
Existuje něco jako zákon nabídky a poptávky. Jestliže se zdraží jízdné na trojnásobek v relaci Praha-Ostrava tak to bude znamenat jediné: Pojede míň lidí = míň platících zákazníků. Můžete to označit za buržoazní pavědu, ale těch lidí pojede míň.
Ostatně, kolik lidí létá mezi Prahou a Ostravou? Velmi málo, letenka je drahá a proti vlaku/autu to není až tak rychlejší. Obzvlášť, když se pak z Ruzyně přesouváte někam k Vltavě.
R92a36d49e91k 36J46a93n94a65t59a
Dovolím si upozornit na několik neporozumění, kterých jste se dopustil.
1) tarif se má týkat dálkových vlaků objedávaných ministerstvem dopravy
2) tarif nemá být exkluzivní (jako jen například PID u autobusů), tj. bude možné použít i tarif dopravce
3) pravděpodobně na něj bude možné aplikovat slevy obdobné IN25, IN50 a IN100 (jako v Německu či Švýcarsku)
Pro to lze váš příspěvek označit za zmatený, lidově "mimo mísu".
M35a14r30t20i23n 42R78u61z34i59c76k88a
To s tou cenou a navysovanim kazdorocne o inflaci mysli vazne?
T70o56m87á63š 71K64l83í17m17a
Je to vplenkach buh vi co nakonec vyplodi, ale je to urcite lepsi jak kazdorocni diskuze my mame malo my chceme vic :-)
Š68t35e54f63a79n 16F15r48i72č94a
Povede to pouze k přesedlání cestující veřejnosti do osobních automobilů.
V88i71k79t39o70r 97N46á29r95o64ž71n22ý
Spíše obráceně. V jednoduchosti je síla.
Aneb jaká je budoucnost ? Liberalizovaný železniční trh,kdy se každá linka bude soutěžit a každou linku bude jezdit jiný dopravce. Tak a teď si představte,že pojedete například z Mladé Boleslavi do Teplic. A pojedete vlakem jednoho dopravce z Mladé Boleslavi do České Lípy , vlakem druhého dopravce z České Lípy do Ústí nad Labem a vlakem třetího dopravce z Ústí nad Labem do Teplic. Pokud nebude jeden celostátní tarif , budete muset studovat tarifní podmínky třech dopravců a na svoji cestu si zakoupit tři jízdenky. A pokud bude celostátní tarif , koupíte si jednu jízdenku , nastoupíte do vlaku a pojedete. A nebudete řešit to, jaký dopravce jakou linku jezdí...
Apropo...všude tam , kde se na regionální úrovni zavedly integrované systémy , počty cestujících rostou...
Š27t14e65f92a13n 72F73r38i21č58a
Vůbec nechápu, proč stát hodlá zavádět něco, co finančně poškodí jednak drtivou většinu cestujících (dramatické zdražení jízdného), jednak národního dopravce, který je státní firmou (a bude muset akceptovat jízdní doklady zakoupené u malých bezvýznamných dopravců, kteří budou vlastnit spíše jen prodejní místa a minimum dopravních prostředků).
J52a95n 44V94a65l58a62l72í56k
Proč by to mělo poškodit cestující? Jako příklad uvedu jízdenku labe - elbe z Mělníka vlakem do Děčína pak busem na Mezní Louku poté privozem z Hřenska do Německa - Shona pak vlakem DB do Děčína a pak do Mělníka a to za 200 Kč a zkuste si koupit jízdenky samostatně jestli to budete mít levnější. Tudíž použil jsem jednu jízdenku pro více dopravců a levněji než je kupovat samostatně.
T86o80m98á97š 75K58i91r73o28v
V článku je menší chyba. Mezi Plzní a Mostem, jezdí jenom rychlíky. 4x GW Train Regio a 2x České dráhy. Osobní vlaky jezdí jen z Plzně do Žihle, z Mostu do Chomutova (na této trati i rychlíky Praha - Ústí nad Labem - Most - Chomutov -Karlovy Vary - Cheb). Z Chomutova do Žatce (a dále do Lužné u Rakovníka) jezdí jen (nepočítaje rychlíky z Plzně do Mostu) spěšný vlak.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!