Diskuze
Startuje oprava Negrelliho viaduktu. Kolem velké výluky panuje chaos
Děkujeme za pochopení.
R50a86d54e45k 46N11o48v73a98k
Nebyl by problém vysypat kaštany na Holešovicích.
Otázkou je, co s vlaky, tam je nelze nikam odstavit. Leda úvratí do Bubnů. Čímž by se blokoval provoz trati od Kladna.
Nejshůdnější řešení je tedy přes Balabenku, kde je třeba počítat s omezením průchodnosti na jedné koleji spojující trať od Holešovic na Masaryčku.
Úvrať přes Libeň je sice technicky jednodušší, ale pro cestující k ničemu.
H74o64n11z13a 91F41á12t62o16r
Sobotka zahájil, aniž by věděl, zda to lze technicky realizovat. Prostě takové typicky politické gesto.
J38o26s56e29f 56T84r70ö46g53l
Projezdit vše přes Balabenku na TGM asi nepůjde. Ale myšlenka odlišného grafikonu v pracovní dny a víkendu resp. ráno a odpoledne je správná. V pracovní dny ráno jede osobáky směrem do Prahy několikanásoně více lidí než veze opačně jedoucí rychlík.
Vhodné řešení by asi byla "jednosměrka" na Balabence, ráno přímo do Prahy, odpoledne zpět, protišpičkový směr se může kodrcot odklonem přes Libeň.
J85a17n 89P59r38o19c46h35a80z31k35a
Nově vzniklý "Úřad pro přístup k dopravní infrastruktuře".
Jsem přesvědčený, že Česko patří do Guinnessovy knihy rekordů co se týká počtu a rychlosti nově vznikajících úřadů a institucí.
M35i46r11o88s84l95a35v 66Z83i14k12m86u30n39d
To je pouze produkt "bruselského myšlení", aby byl NEZÁVISLÝ ÚŘAD, který nebude nikoho (z řad dopravců) diskriminovat ...
P69a74v98e57l 49B16í17n38a
Strojvůdce se děsí: Most se rozpadá, musí se to opravit.
Stavebnící se těší že budou mít co dělat: Žádný problém, pár měsíců a je to.
Úředníci, právníci, ekologové a politici skákají blahem: Výborně, čekají nás roky, možná desetiletí práce...
R53a25d95i12m 80Š72o53l68c
Zaměstnanci SŽDC z Dlážděný nechtějí kupovat litacku, tedy ti co jezdí od Kralup...
M12i45r35o92s31l47a69v 56Z67i12k42m35u61n16d
Mohl byste to podrobně vysvětlit ? Co má lítačka společného s opravou viaduktu ?
J82o29s68e30f 68D44v47o77ř40á25č28e96k
Jen by me zajimalo za par let jestli ta miliarda bude stacit nebo zda to bude dalsi prasky tunel, pardon viadukt
J92o84s92e82f 25P61i22š24v11e65j61c
...Státní firmy se však stále dohadují, kudy budou odkloněné vlaky jezdit...
- to je velmi jednoduché, bude to stejné jako před dvěma lety, kdy probíhala oprava trati mezi nádražím Holešovice a Libní - budou jezdit naoprosto nahodile a ani ČD nebude chvíli před tím vědět, kudy vlak pojede (mašinfíra si asi hodí korunou :-/). Přesně takhle to totiž bylo - dost často se mi stávalo, že jsem na zastávce Bubny čekal na vlak ve směru na Masarykovo nádraží a cca 1 minutu před odjezdem vlaku bylo oznámeno, že tento jede přes nádraží Holešovice vzdálené cca 0,5 km (takový sprinter, zvlášť v parném létě, tedy skutečně nejsem). Občas to hlášení bylo vypuštěno úplně a cestující marně čekali na vlak, který už byl dáávno na Masarykáči :-/
K37a18r31e14l 52Ř88e47h72á81č75e46k
Ale to hlášení mají na starosti zaměstnanci SŽDC, stejně jako řízení jízdy vlaku, takže i případný odklon. S tím dopravce nic nenadělá.
M75a42r59t14i19n 31R34u14z20i74c33k54a
A to je problem sednout na metro na Nadr. Holesovice?
Do centra je to metrem kousek... Pochybuju, ze vetsina lidi ma cilovou stanici Masarykovo nadr., spis dal pokracuji bud metrem nebo tramvaji...
P84a63v84e86l 79Š22k47v14r27n67a
Přesně. Osobně pracuju na Florenci, tak pro mě bude i časově lepší vystoupit v Holešovicích a pak jet 2 stanice metrem než za současného stavu na Masaryčku (o 5 minut delší cesta než do Holešovic) a pak 2 stanice tramvají.
Jezdit z Holešovic do Libně, pak na Masaryčku a pak tou tramvají, by mě teda ani ve snu nenapadlo :)
K40a22r47e39l 93Ř87e92h51á45č30e55k
SŽDC místo aby hledala způsoby, jak by to šlo, tak hledá důvody, proč to nejde. Ono je toto pro SŽDC jednodušší řešení a cestující se opět vyřvou na ČD, a SŽDC bude v klidu. Tak proč by se namáhala. Podobný příklad je současná výluka v Brně, kde na dolním nádraží SŽDC neudělala žádné zázemí pro cestující a ti opět nadávají za toto na ČD.
P52e26t49r 64N57o13v91o76t60n51y
Obávám se, že pro neježdění všecho na Masaryčku přes Balabenku existují zcela objektivní důvody.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...