Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Pokles cen povinného ručení končí. Nejvíc zaplatí mladí a kdo už boural

Po letech končí pokles cen povinného ručení. Pojišťovny totiž vyplácejí stále víc za škody při nehodách, proto ceny zvednou. Pojistné ale neporoste všem stejně, nejvíce připlatí hlavně mladí řidiči do 24 let a ti, kteří v minulosti bourali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Měla by být pojistka na řidičák a pojistka na auto. Řidič by měl případné bonusy a malusy podle toho, jak se na silnici chová, auto by mělo pojistku podle kubatury a hmotnosti. Dnes výši pojistky auta, s kterým jezdí celá rodina, sestřelí, když syn auto půjčí na chvíli kamarádovi. A vymáhejte po něm pak ztrátu bonusů za x let. Doprovodným jevem by bylo, že by řada svátečních řidičů a řidičů, co vůbec nejezdí, raději odevzdali řidičky, než by platili pojistku.

0 0
možnosti

Sice zajímavý nápad (až na to dělení aut podle kubatury nebo hmotnosti - to je naopak nesmysl) ale v praxi velmi komplikovaný, navíc to zdůvodnění je také na vodě - na bonusy dneska nikdo nehraje, ty vám tak nakliká každý obchoďák jaké chce.

0 0
možnosti

Pouze mediální vlna pro toho kdo si to nechá líbit a nebo je to pro něj zanedbatelná věc. Je známá věc že reálně trh funguje zcela jinak, tabulkové ceny podle věku, bydliště nebo kubatury jsou pouze výchozí bod a výsledná suma je zcela jiná a zcela odpovídá tomu co si kdo uhádá, v podstatě jako u mobilních operátorů. Pojišťověn je na trhu dostatek, takže i když jich 5 dá nezajímavou nabídku tak se najde ta šestá co si ráda nového klienta připíše.

0 0
možnosti
KH

K91a21r39e32l 13H56y92n59e60k

26. 8. 2017 13:52

Přesně, takže se pojistím u nejlevnější pojišťovny a ten, koho nabořím, to pak odskáče......

0 0
možnosti
PS

Za posledních pět let každý rok dražší a dražší. A to nebouram a je mi daleko více než 24 let. Když nebudeme dotovat drahá auta milionářů, které mají mnohdy na svou hodnotu směšné pojistné stejně jako u miliónových kamionů a pojišťovny nebudou PLATIŤ nesmyslné částky odtahovkam a asistenční službě není třeba nic zdražovat!!! Viděl jsem účet za jednu odtahovku z vyproštěním par metru v příkopě celkem za skoro 25.000.kč. A co čert nechce, tak žádný ceník který by určoval ceny výkonu za vypouštění neexistuje. To je prostě hrozný tunel na klienta.

0 0
možnosti

Žádná auta milionářů se nedotují, dotují se ti co do takových aut bourají ;-)

A o tunelu na klienta se dá těžko mluvit - ceníky na to co pojišťovny hodlají plnit a do jaké výše pochopitelně existují a sakra si to hlídají, navíc pro klienta se tím nic nemění - jestli přijde o bonusy (předpokládejme že má smlouvu kde se na ně skutečně hraje) tak je zcela jedno jestli to bylo kvůli nehodě za x nebo 10x.

0 0
možnosti
IP

Žádný pokles cen nebyl. Nejdřív se zdražovalo kvůli hasičům a další rok zas kvůli ČKP, takže platím asi o 500 víc.

4 0
možnosti
KH

K14a45r72e28l 31H84y62n31e10k

26. 8. 2017 13:55

No jistě, ale máslo stálo taky 29 a teď stojí 50. Jestliže teď platíte o 500 více, než před 10 lety, platíte reálně (s ohledem na celkový růst cen četně platů) méně.

0 0
možnosti
JH

Pro ty, kteří si stěžují, že nevytvářejí škodní události a platí čím dál víc. A co takhle zajít přímo na pojišťovnu, přednést své argumenty a pohrozit, že když se to nezmění, tak od nich odcházíte. Žádná pojišťovna nechce přijít o klienta, který jen platí a nic nečerpá. Já jsem to tak udělal, pojistku na auto mi snížili a k tomu zadarmo pojistili vozík. Chce to jen mít odvahu, trochu asertivity a nebýt líný.

3 0
možnosti
MK

Zkusila jsem, a nic. Paní mi jen řekla datum, dokdy ho můžu vypovědět.

0 0
možnosti
JD

J79i18ř25i 54D18u81d28a

26. 8. 2017 10:26

Dokud budou značkové servisy diktovat pojišťovnám své předražené ceny za opravy, tak budou logicky drahé pojistky. A nejen diktovat, ale i podvádět, To je přeci veřejné tajemství, jak to při řešení pojistných událostí funguje. A zisky z toho mají hlavně smluvní servisy a někteří likvidátoři.

Stačí se podívat na servisy zabývající se výměnou autoskel. Vždyť je to absolutní výsměch! Veřejně lákají na výměnu autoskla z povinného ručení nebo připojištění čelního skla. Když si opravu vyberete u nich, dostanete navíc dárek, jako je například dálniční známka, apod... Z tučných marží se to rozdává.

Konkrétní příklad telefonického hovoru mezi majitelem poškozeného čelního skla a pracovníkem autoskloservisu:

"Dobrý den, rád bych se dotázal na výměnu poškozeného čelního skla na svém Fordu Focus." Logicky by mělo následovat hledání v ceníku a sdělení ceny skla a práce. Překvapivě však zazní: "Ano, to nebude problém. Máte sklo pojištěné nebo ne?" "Ne, sklo pojištěné nemám." Po chvíli hledání v cenících a pár upřesnění technických detailů skla, zazní: "V tom případě vás bude stát výměna i s prací cca 4 400,- Kč." Logicky navazuje otázka. "A kolik by stála oprava, když bych měl sklo pojištěné?" Odpověď: "Tak záleží, jak vysoký limit plnění byste měl, ale dle tabulky u tohoto konkrétního vozu/skla můžeme pojišťovně účtovat až 10 000,- Kč." A pak následuje vysvětlení, že si tuto cenu určila pojišťovna, jelikož cena ve značkovém servise za prakticky totéž sklo je taková. Vysoká... Takže pak si logicky stejnou částku vyúčtuje i servis neznačkový a na pojišťovnu míří faktura na 9900,- Kč. Ano, za stejné sklo, za které dáte, v případě, že pojištěný nejste, 4400,- Kč (a i zde servis vydělá).

To je bezesporu jeden z důvodů, proč jsou pojistky drahé a jejich cena roste.

2 0
možnosti
RA

Třeba Allianz od loňska nabízí pojištění podle počtu ujetých kilometrů. Kdo jezdí málo, zaplatí méně, protože je pro pojišťovnu méně rizikový.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/povinne-ruceni-automobily-pojistovny-dh8-/ekonomika.aspx?c=A170825_202816_ekonomika_mpl

Já jsem rád, že mi moje pojišťovna Slávia věří. Mohu jezdit dlohé štreky na dovolenou po celé naší republice a předtavte si, že mi věří natolik, že když jedu daleko do zahraničí nezdraží mi pojistku. Děkuji Slávii, že pro ní nejsem problémV

1 1
možnosti
JL

Heh? To slyším... teda čtu... poprvé, že by zdražovala pojistka kvůli cestě do zahraničí 8-o

Teď platím za POV 2263.- (motor 1.6) a to je včetně asistence po celé EU i při poruše. Dokonce vlastně trochu i mimo EU (západ Ukrajiny).

0 0
možnosti
Foto

Kdo jezdí méně, méně zaplatí, protože není tolik rizikový? Takový sváteční kloboučník..

8 1
možnosti
JC

Mam ŘP 20 let, nemám ani jednu nehodu a bonus maximální a přesto mi pokaždé přijde od pojišťovny na další rok zdražení. Pokaždé tedy hledám výhodnější nabídku. Důsledek tohoto avizovaneho zdrazovani je ten, ze kdyz vám jakýkoliv blbecek nacouva se svoji popelnici do vašeho auta, tak ujede aby přeci neprisel náhodou o par kaček na bonusu...stává se to ted a bude se to bohužel stávat častěji :-(

9 0
možnosti
Foto

Jj, takhle mi minulý rok někdo křápl zadní nárazník. Samozřejmě, že na sebe nenechal kontakt. Policie s tím nic nenadělá a tak jsem mohla jen pokrčit rameny a hledat dobrého autokarosáře. Přitom bych se s tím dotyčným byla schopná v pohodě domluvit na nějaké kompenzaci..

3 0
možnosti
PS

Zpráva dne, kazdej rok tam volám, že jsme sjednali nižší cenu, tak ať pošlou mi správnou fakturu a jde to, ale dře to.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli

3. května 2024  18:23

Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...

Jak se peče uran. Reportáž z hlídané továrny, kde vzniká palivo do elektráren

5. května 2024

Korejská republika vyrobí téměř třicet procent elektrické energie prostřednictvím domácích...

Pár kilometrů, poloviční ceny. Byty na severu Čech jsou dražší než v Německu

5. května 2024

Premium Navzdory zpomalení ekonomiky a vysokým úrokovým sazbám cena nemovitostí na českém trhu za poslední...

Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích

4. května 2024

Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...

Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží

4. května 2024

Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!