Diskuze
Přes 900 majitelů škodovek podalo první společnou žalobu kvůli emisím
Děkujeme za pochopení.
M26i39r29o30s95l44a50v 44S67t71e67i81n35e76r
Po nahrání updatu se u mé Škodovky snížila spotřeba ( od updatu jsem ujel už 9800 km) o desetiny litru na 100 km, akcelerace při předjíždění je také lepší.
Jistě to závisí od typu motoru (můj je CFHF) a hlavně stupně výkonu- moje 110 HP produkují nepochybně méně NOXX, než stejný motor s 170 HP.
Pokud jde o účinnost DPF, neznám lepšího výrobce aut. Po 78000 km jsem bílým kapesníčkem vytřel z koncovek výfuku trošku šedého silničního prachu, ale žádný tér.
J60o25s97e53f 14K51o91t51e36l11n65í76k
Jen ať pěkně Škodovka platí. Podvod byl jasně prokázán. Tj. vlastně byli podvedeni zákazníci, že jejich auto má lepší vlastnosti, než skutečně má. Bagatelizace problému to ještě zhoršuje.
V11l77a15d62i31m69í40r 40K12o14m23á35r49e95k
Podvod je podvod a vypovídá to o fimách která auta vyrábí. Zisky jsou pro ně více důležité, než nějaké lhaní.
A když mě chytnou za ruku že podvádím, tak to není moje ruka...atp. Soud - nesoud - je to prasečina na morálce obecně a na jednotlivých lidech konkrétně.
Das Auto!
Das Skoda!
M11i58r42o32s34l73a70v 13S95t16e66i87n90e46r
Jako německý majitel Škody Yeti 2,0TDI 81 kW, 4x4, z r. 2013 jsem byl na podzim 2016 vyzván k nahrání update softwaru. Od té doby jsem ujel téměř 20 tis. km.
Zlepšilo se zrychlení, tudíž i výkon, podle testů se zvýšil zejména nad 2400 ot/min., spotřeba kolísá kolem původní hodnoty, na dlouhé tratě ca 5,4 l průměr. Je v tom dálnice asi 50%, typické tempo 140 a hodně okresek, zejména na Šumavě a v dolním Bavorsku, alpské silnice třeba na St. Johann, Passau, Kufstein atd.
Při 72 tis. odešel škrtící ventil sání, oprava stála 6200 Kč. Jinak na autě nebylo od samého začátku nic. Souvislost mezi chybou Hallova sensoru v té klapce a softwarem nelze prokázat.
Podle nezávislých testů se však u mého modelu zkrátil interval vypalování sazí z DPF- původně asi 700 km, nyní kolem 500 km. Podle VW to nemá vliv na životnost DPF- ten končí nikoliv z důvodů zanesení sazemi, ale zanesení popelem z motorového oleje, který nelze vypálit. Spotřeba oleje je u mého motoru zanedbatelná, po celých 30 tis. km do výměny nemusím dolévat. Zda se životnost mého DPF nějak změní, mohu poznat až po několika letech, prý vydrží až 300 tis. km. Pokud vydrží alespoň tolik, co rozvodový řemen, nevidím důvod, si stěžovat.
P90a73v13e27l 63J28a42n72e39č15e50k
Jsou tu taci, kteri se ptaji, jaka byla tem majitelum zpusobena ujma... resp. snazi se zalobu shodit s tim, ze zadna... to vsak neni uplne pravda:
a) euro5 postupne zavadi mesta jako podminku vjezdu do centra, majitel takoveho vozu ma vsak nyni na okne znacku euro4 (musel si ji vymenit a dokonce za sve), da se tedy predpokladat, ze jezdite-li hojne do nemecka, budete si muset vyrazne drive koupit nove auto
b) po prehrani softwaru klesl vykon... ja tedy auto nekupoval dle vykonu, ale proste za stejne penize mene muziky
c) zcela prokazatelna stoupla prumerna spotreba o 16,3% (srovnano na 37tis. km), jezdim stale stejne... elektronicka kniha jizd ukazuje prumernou rychlost i km v ve meste a mimo na srovnatelne urovni (+-2,1%)
S nikym se nesoudim a soudit nebudu. Jezdim vsak v jinem aute nez jsem koupil. Minimalne v tech trech vyse uvedenych bodech.
J97a51k93u74b 55R12o71u13s
To místním "bijcům za spravedlnost" nevysvětlíte :(
I18m50r42i19c14h 76S91u16c96h81a97r95s42k77ý
Chudáci ještě neví, že v ČR neuspějí a evropský soud to zamete pod koberec...
Chtěli jste EU tak si ji hezky užijte.....
J80i35n32d75ř38i49c14h 94Š83k82o94p57e63k
Už se těším, jak budou dokazovat, že jim vznikla škoda
Úplně vidím ty srdceryvné výjevy v soudní síni, kde nešťastný majitel pláče a tvrdí, že kdyby věděl, že auto nemá v reálu patřičné Euro, tak by si koupil vůz jiné značky
V97l49a71d21i44s90l41a19v 17B30u56r53y46š54e16k
majitel nic v soudní síni dokazovat nebude, taková představa je hloupá, zazní tam znalecké posudky, to jo, majitel se samozřejmě může cítit po právu poškozen už jen tím, že mu bylo podvodem prodáno auto, které nesplňuje zákonné požadavky na množství emisí, všechno bude záležet na tom, jak se k tomu postaví soud, můj tip je, že nějaká kompenzace bude, ale uvidíme
G98e81o54r22g 24K81o33m51b68e40r67e41c
nic nevysoudi. Zrovna dnes o tom byla debata v nemecke televizi kde se hafo poskozenych rozcilovalo ze v USA bez dlouhych caviku VW vysolil 14 miliad a v EU nic. V EU na to neni legislativa a ani politicka vule. Sam kandidat na kanclere Schulz to na debate priznal ze by se nejdriv museli zmenit zakony aby lide mohli od VW neco vysoudit.
V92l11a58d93i97s91l73a13v 55B98u19r27y46š86e27k
současná změna zákonů by už teď na kompenzaci neměla žádný vliv a co říkal Schulz nebo neříkal na tom nic nezmění, počkejme si o co se bude žaloba opírat, něco jako podvod není ani podle současných zákonů nepostižitelný, může tam být také ztráta hodnoty vozidla, počkejme a uvidíme, zatím nevíme s čím příjdou, soudy často ve sporných případech rozhodují ve prospěch slabšího a i teď to může být nejinak, navíc je tady jeden fakt a to ten, že se automobilka dopustila promyšleného úmyslného podvodu s cílem získat finanční prospěch, takže počkejme a uvidíme
J72a15r74o31s91l94a97v 94L11e38b82e42d80a
Teda jestli nějakým zázrakem něco vysoudí, bude to horší než americká kočka v mikrovlnce.
T73o97m12á80š 76K58u48c18h58a35ř
Pokud ty prachy vysoudí, tak je předpokládám rozdají lidem kolem sebe, těm, co to museli a ještě budou muset dýchat.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!