Diskuze
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E
Děkujeme za pochopení.
A42l57e17š 39V20í57t32e46k
Juchů, ať žijí slepé vývojové větve prosazené na základě dotací.. Spalovací motory mají dnes až 40% účinnost, tzn. stejnou jako tepelné elektrárny. Proč pálit fosilní paliva v elektrárně, když je můžeme pálit přímo v autě?
J72a28r21o52m35i53r 29H60o43b12l54i42k
Škoda evidentně pracuje na eautu - ok. A pracuje i stát a ostatní složky, kterých se elektrifikace dopravy bude týkat? Vybudování 2-3 dalších Temelínů, násobné posílení rozvodné soustavy, dobíjecí místa kam se podíváš,....Už vidím, jak ekoteroristi řvou proti provozu eaut. Jo a taky musí stát zavést tučnou spotřební daň na dobíjecí elektriku jako výpadek spotřební daně z benzínu. A porozmýšlet jak odlišit elektřinu do eaut (se spotřební daní, eko a DPH) od elektřiny pro domácnost (jen s daní za ekozdroje a DPH). To aby se nám ta elektrifikace moc nerozjela a stát nebyl na svých příjmech zkrátka.
J66a45r43o45m89í96r 45M20a47y93e78r
Elektřina je jenom jedna a lidé najdou způsob jak ušetřit a stát nikdy nebude efektivní ve vybírání spotřební daně, když si člověk je schopen nabít auto ze zásuvky bez spotřební daně.
B91e84d61r47i85c24h 23Z28i44t62k51o
Hned v uvodu musim predeslat, ze mam Skodovku rad a ze tezko mohla prijit lepsi budoucnost pro automobilku, nez pod ochrannymi kridly Volkswagenu.Jenze v pravde Bozi,jakozto Cesi uz toho moc rozhodovat nemuzeme, obvzlaste uvedomime-li si vlastnickou strukturu a jeji vyvoj. Uz nemame ve Skode ani maly podil akcii, coz stat pripustit nemusel. Je skodou, ze Skoda je vlastnena pouze Volswagenem a napr. v Cine by se to nestalo. Jenze Volkswagen je rovnez vlastnen akcionari, predevsim se jedna o nemecky stat Dolni Sasko a potom Porsche Automobil Holding SE, pozor, neplest s automobilkou Porsche, ta naopak patri Volkswagenu. Takze PAH SE ovlada uplne vse, da se rici, ze i Dolni Sasko, nebot jsou tam nejvetsi tovarny a nejvice zamestnancu. Pak se vnucuje otazka, komu patri Porsche Automobile Holding SE? Je v soukromych rukach dvou nejznamejsich rodin sveta. Tak tihle lide lide ridi mnozstvi automobilek, od luxusnich, po bezne.az po nakladni vozidla. Maji nepredstavitelny vliv i na vlady a obracene, i vlady je potrebuji a to bez vyjimek.Tihle lide rozhodnou o budoucnosti Skoda auto, nikoliv vlada, nebo Volkswagen. Bude -li chtit nemecka vlada potrestat CR napr. za neprijimani uprchliku, muze laskave pozadat Porsche Automobile Holding SE o nejakou sluzbu, treba presunuti vyroby vymenou za "neco", hlavni vsak bude potrestat CR za nespolupraci. Jestli nejvlivnejsi rodiny sveta a Evropy podporuji migraci,.uz to samo o sobe je zarazejici. Nahle premyslite o vyvoji celeho sveta a rizeni planety nejvlivnejsimi a nejbohatsimi? A kde.je nejaka ta Skoda Auto?.No prece uplne tam dole, na nejnizsim stupni a jeste jsme vdecni, ze nasim lidem padaji drobky od stolu, spise vsak od pasu.Coz i ja kvituji s povdekem, psal jsem to jiz na zacatku....
M82a21r36t29i89n 36K84a35l84e24n90s85k13ý
Myslim, ze i na tohle jiz existuji prasky. Pro začátek bych pripadne zacal obalenou hlavou alobalem
M37i38r23e17k 25T16u34r81e50č27e91k
A to jeste nevi ze to je mrtva vetev vyvoje automobilu a predem odsouzena k zaniku...
L93u52k91á58š 62Š19l42e24h48o13f61e77r
Ještě že experti jako vy v tom mají jasno
P69e25t30r 20M19a52r17e69č70e61k
Výroba baterií? To bude pěkná jedovka. O takový kšeft němečtí odboráři nestojí?!
J82a85r84o14s37l47a45v 72K57o41r93u43b
Dalsi Smart Bussines, Hodia dravej líške kurča a vajcia si nechajú
K59a53r90e94l 94D24r38d43a
Jen aby to nebyly Milovice se skládkou toxického odpadu.
T56o31m42á68š 15K73r58a81i93n78a
Kapku mi to neštimuje, ale co... Povšík: "...stále klesá podíl prodaných dieselových motorů...my proto potřebujeme nové produkty, abychom měli budoucnost"
No, pokud vím, tak škodovka vyrábí motory benzínové. Takže se tedy schyluje k tomu, že poklesem výroby motorů dieselových se z Boleslavi přesune výroba benzínových motorů jinam? No, ono po podobné úvaze s přesunem výroby Superbů (?) by to i dávalo smysl - platy se přibližují, už zdaleka není výroba v Boleslavi tak levná, jak bývala a raději utišit německé odbory a dát práci zpět do Německa. No a výroba baterií zrovna ekologií neoplývá, další důvod reorganizace...
Z55d29e83n36ě89k 82H76a83n79z41l
Výroba je nejlevnější v ramci koncernu.
K87a93r24e82l 20D34r60d45a
Lidstvo umí dnes vyrábět baterky s tolerancí 50% životnosti. Některé vydrží déle, většina odejde rychle. Zábava je to v sadě. Poskládat solidní sadu akumulátorů to bývalo umění hodných mistra. Každý článek dá jiný výkon...
Jezdíme elektro v malém. (Vozík.) To je věčně slábnoucí baterie, vybité baterie, jinak v zimě, jinak v létě, vadná nabíječka, zapomene se nabíjet... Benzín je proti tomu sranda.
Mít auto, kolem kterého se musí denně poletovat a nakonec co tři roky vysolit 50 tis. za nové baterky... To nebude žádné terno.
T52o49m57a28s 97T46u22m91a
Já bych to neřešil dokud je u elektromobilů záruka 8let na baterie...
M76i37r60o23s92l86a96v 71S53t54e74i26n11e21r
Trochu naivní nadšení, elektřina se může prosadit ve městě, třeba u taxíků, ale na venkově jsou vzdálenosti větší, podmínky tvrdší. Třeba vytápět to auto z akumulátoru je naporostý nesmysl. Samozřejmě, stacionární topení na naftu se vyrábí už dávno, ale do elektroauta je to proti celému smyslu té akce.
Spalovací motory přežijí téměř jistě i to 21. století.
Velkou perspektivu by ovšem otevřel vynález lepšího akumulátoru, s menší váhou a větší kapacitou. Dojezd 1000 km by takové elektroauto jistě dostal na špičku nabídky. V zimě by se jezdilo v kožichu, na to si ale snadno naši vnukové zvyknou.
M28a40r58t11i67n 36M28a84i93k48s97n45a51r
Dojezd 1000km na jeden zatah je kolem 12hodin cesty autem, behem toho potrebujete nekolik zastavek na jidlo, zachod a odpocinek. Pokud se e-auta rozsiri, mel by jste mit moznost pri vsech zastavkach docerpavat energii, takze 1000km je zbytecnost. Efektivnejsi bude 400-500km a zapracovat na rychlo nabijeni. Jinak vytapeni zase tak brutalne neuzira z baterky...
J38o27s36e30f 47V23a96l15a
Elektroauto od VW? ......klon e-Golfa, ktereho prodali za rok cely 400 ks ?......to bude panecku trhak
T48o32m65a48s 11T95u51m39a
přeci nebudou konkurovat svému super duper motoru f TDíčku diť co VW zaplatil za vývoj dieslů a von je teď nikdo už nechce
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...