Diskuze
Škoda je Popelkou Volkswagenu. O superb přijdeme, říká šéf odborářů
Děkujeme za pochopení.
M43i66r95o97s29l94a45v 97S71t41e21i52n42e15r
V mnoha testech bylo potvrzeno, že kvalita montáže v Kvasinách je zřetelně lepší, než u vozů z Wolfsburgu. Snad to je důsledek složení perzonálu, v Německu je vysoký podíl Turků, v Kvasinách pak Slezanů.
Samozřejmě, o kvalitě práce rozhoduje vedení produkce, mistři a kontroly kvality, ale málo platné, občas i v nejlepší rodině něco nehraje.
Ostatně, můj tehdy nový Mercedes E-třídy z r. 2000 měl zfušovaný kryt sloupku u dveří, na trochu méně nápadném místě. Ani Mercedes není vždy perfektní.
VW je akciová společnost s podílem státu, ale skládá se z ekonomicky nezávislých značek, třeba Audi, Škoda nebo Seat. Akcie budou jistě z velké části v arabských rukou, jako i u Mercedesa a dalších, proto ta láska k islámu u politiků.
M95a56r26e63k 22H87r11u48b14y
Nemci nas porad berou jako kolonii, stejne, jako predtim Rusove. Na pristupu EU je to videt nejlip.
L66u61k95á48š 41S11e85d17l94á83č59e96k
Kanibalizmus v koncernu VW je nesmysl. Pokud mají ve VW pocit, že Škoda ubírá prodeje samotné značce VW ,tak příčina není ve Škodovce, ale ve skandálu, jakým VW nedávno prošel. Zákazníci jenom tak na to nezapomínají. Proto si mnozí VW raději nekoupí. To znamená, že ukončením výroby Superbu, prodeje u VW stejné třídy nestoupnou.
P64e21t83r 77Č38e29r86m14á70k
Takový pocit opravdu nemají, VW prodává 5x tolik aut co škoda, takže i kdyby škoda kanibalizovala zákazníky vw (což se v podstatě neděje neb cílová skupina je poměrné odlišná), tak 10% růst škody znamená pouze 2% úbytek pro VW. Takže tudy cesta nevede.
Stejně tak neplatí teze s dieselgatem, problém na US trhu se týká VW Group a né jen VW značky Prodeje od té doby navíc jen rostou, takže tato pseudoaféra na to vliv nemá.
A závěrem jde říct že jednak výrobu superbu nikdo nemá v sebemenším úmyslu ukončit, a i kdyby to tak mělo být tak je jasné že výrobce první zbaví toho čeho se prodává nejmíň - a to je ze střední třídy VW Group právě superb...
J76a12n 92Ž29i28ž26k80a
Neexistuje nic jako Skodovka. Vsechno je jen Volkswagen. Vsichni ji musi mit, protoze je to ceske auto a protoze to rikaly v Autosalonu na Prime. Davno uz to neni ceske. Je to hlavni sponzor Autosalonu proto to tam rikaj. Dan ze zisku jde do Nemecke kasy. Po 6 hodinove ceste novou sluzebni Oktavkou uz se nemuzu dockat az si sednu do sveho 21let stareho BMW.
P94e61t46r 20Č31e37r82m11á32k
I když nesdílím škodaeuforii tak je fakt že česká značka to bezpochyby je. To že má zahraniční majitele (a němci to mimochodem nejsou ) na tom nic nemění.
H98y20n66e34k 20M21r95t29v98ý
němci to berou moc nacionálně. nikoliv nadnárodní koncern, kde už na původu té které značky nezáleží a kde má každý volné ruce učinit klidně i jinou automobilku než vw prodejním či technologickým leaderem koncernu.
toto je pořád vztah pán - podřízený a šrouby se spíš utahují. kdoví, jestli za 50 let bude vůbec ještě nějaká škoda
P11e14t33r 20Č84e71r82m36á89k
Naopak, berou to ryze racinálně a nadnárodně - jeden závod nestíhá, jiný má volnou kapacitu, tak se to využije. O žádné leaderovství tu nejde, škoda se s VW nemůže měřit.
F59r12a29n23t83i14š28e98k 32L23i86m42p82a10u75c15h
Docela by mně zajímalo kolik dělá odměna Povšíka jako člena DR
J30a75n 46K46r65u90p96k10a
Již dávno je Škodovka mimo produkční možnosti z domácích zdrojů. Prostě se jen pár tisíc zahraničních zaměstnanců vrátí tam, odkud přišli. Bohužel, to je nevýhoda malých ekonomik, které vznikly rozpadem států. A tak to chtěli zkraje 90. let právě Němci. Učí se to na každé manažerské škole: Škodovka málem zkrachovala, když přišla o tradiční trhy na území monarchie a stát již nepotřeboval její kapacity. Proto ať žijí Habsburkové a jejich dům!
M25i76r64o84s76l73a36v 93S47t33e97i13n84e36r
Podobně prakticky zanikly závody Steyr- Puch v Rakousku, montují tam ve mzdě BMW X1 nebo pro Mercedesa maloseriové typy. Ani ta tradiční značka už na silnicích není vidět.
F61r15a21n88t81i42š65e27k 13P56á14p64a95y
Automobilový priemysel čakajú veľké zmeny. S kapacitami treba preto hospodáriť veľmi uvážlivo. Ja mám 8 ročné auto. Za normálnych okolností by som ho už vymenil za nové. Ale teraz si ešte počkám - hoci aj 5 rokov.
Odborári sú veľmi múdri. Mali by si kúpiť nejakú tú automobilku a manažovať ju, nech ukážu, čo dokážu...
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Příroda je napřed, mrazy snižují naději na dobrou úrodu, stěžují si pěstitelé
S každou další mrazivou nocí v Česku ovocnáři přicházejí o část úrody. Mráz v noci na čtvrtek...
Šéf Úřadu práce: Umělá inteligence vše mění. Za mě už píše dopisy ministrům
Vysíláme Česko má velmi specifický trh práce. Je zde nejnižší nezaměstnanost v Evropě, to umožnilo podnikům...
Ceny pohonných hmot v Česku dále rostou, benzin již překročil čtyřicítku
Paliva v Česku dál zdražují. Cena benzinu stoupla nad 40 korun za litr. Ve středu stál litr...
Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje
Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...