Diskuze

Diesely nikdo nechce. V britských automobilkách hrozí masivní propouštění

Pracovníci automobilového průmyslu ve Velké Británii mají důvod k obavám. Snaha o ukončení provozu dieselových vozidel a přechod na elektromobily by je mohla stát místo. Odborníci se shodují, že masivní propouštění je nevyhnutelné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naprosto zbytečný článek,který zkresluje celou problematiku kolem automobilů.

0 0
možnosti
Foto

Nesmyslná hysterie. A pseuodekologické lobby. Docela by mně zajímalo co budou dělat s těžší frakcí ropy, když bude všechno jezdit jen na benzín? Tu budou asi v rámci ekologie vylejvat do moře. A propos zaregistrovali jste, že benzínové motory také produkují pevné částice? Že pneumatiky a brzdový systém produkují ještě víc pevných částic než motor? A že letadla nás bombardují tunami spáleného i nespáleného paliva? A konec konců, že auta jsou jen kapka v moři, ale co lodě u kterých je ještě problém to, že ty obrovské motory spálí i PET flašky bez jakýchkoliv filtrů a ekologie, a taky se tak děje. A diesel, který je v pořádku je stejně neekologický, ne-li méně než benzín. A pokud by někdo chtěl argumentovat, že spousta jich není atd. Tak od toho je tady STK a Policie. On ten benzín s prokopnutým výfukem taky není zrovna ekologický bonbónek. Ekologii elektromobilů nemá cenu rzebírat. Darmo mluvit, nejvíc se vydělává na davové hysterii.

0 0
možnosti

Ekologii elektromobilů nemá cenu rozebírat - s člověkem, který tomu houby rozumí.

0 0
možnosti

Já nevím, asi jsem blbej, ale proč by se mělo propouštět pro nezájem o diesely? Tak místo nich, budou do aut dávat benzínové motory a prakticky nebude důvod propustit jediného člověka. Nebo britské automobilky benzinové motory neumí vyrobit?

1 0
možnosti

No, ono pokud se budou diesely nahrazovat BEV, tak se prostě přelijí zaměstananci z jedné firmy do jiné. A někdy ani to ne. Je to zase taková novinářská panika.

0 0
možnosti

Ja bych si koupil jedine diesel

0 0
možnosti
Foto

Elektromobily v dnešnej podobe a kapacity batérie sú vhodné iba do mesta. Najlepšie v teple. Ak zastavím takom aute v zime napríklad v kolóne na diaľnici na viac hodín, ako to auto vykúrim? Nikde som sa nedočítal, ako majú vyriešené vykurovanie pri niekoľko hodinovom státí v zime. No a keď sa batéria vybije, nezostáva nič iné, iba auto odtiahnuť ku zásuvke. Ak tých áut bude napríklad 500 v blízkosti 10 nabíjačiek na pumpe, kedy sa dostanem ku nej?

0 0
možnosti

Nabíjení elektroauta z jednofázové zásuvky výkonem 3 kW 10 hodin to je 30 kWh, na to musíte v uhelné elektrárně spálit 30 kg uhlí. Výborná ekologie.

0 0
možnosti

30 kWh je 150 km nájezd. Na to musíte spálit 9 litrů nafty, ve městě i více. Není to o moc ekologičtější. Kromě toho, ta energie do baterií půjde z uhlí jen z půlky. A představte si, že ten elektromobil bude mít ve městě spotřebu i menší než mimo město. Narozdíl od toho nafťáku.

0 0
možnosti

diesely prý nikdo nechce, elektromobily taky nikdo nechce, malý benzíny taky nikdo nechce a na velký nemá leckdo peníze a celkový prodeje stoupají.... co ti lidi vlastně kupují? ;-)

0 0
možnosti

Uzasne je ze budem v evrope snizovat emise az to bude uplne nesmyslne ale zbytek sveta vesele pojede dal bez restrikci a pak se budeme divit az evropa bude tak draha ze se casem propadne...

1 0
možnosti

Už tyhle plky kolem elektromobility nehodlám číst. Elektroauta existují (=výrobci jsou schopni je vyrobit), ale nemají potenciál se za současných technologických znalostí (kapacita a dobíjení baterek) masově rozšířit. Přechod na plnou elektromobilitu jen osobních aut by znamenal pro malou Českou republiku postavit 2-3 další Temelíny s odpovídajícím zadrátováním republiky. Tohle nějaký solár nebo vyrovnávání spotřeby nepokryje. A to při současném výpadku spotřební daně z nafty a benzínu (spočte někdo, kolik desítek miliard ročně?). A pokud by elektřina zdražila aby tuto daň nahradila, tak si nikdo z provozních důvodů elektroauto nekoupí a raději bude doma topit, aby měl páru do parního stroje s generátorem elektřiny pro vlastní spotřebu.

1 2
možnosti

Zase blbosti. Teda ne všechno, s druhou větou souhlasím, ale další Temelíny nejsou potřeba. Pro přechod 5 miliónů osobních automobilů na elektřinu je potřeba 20 TWh ročně. Malá Česká republika dnes vyváží ročně kolem 17 TWH. K tomu se dá připočíst snižování výroby v noci, kdy je nižší odběr, což je akorát vhodná kapacita na noční dobíjení. Takže Česko má u dnes dost energie na elektromobily.

2 0
možnosti

Jak jsem si byl loni na jaře vybrat ojeté auto, udělal jsem si předem analýzu náhradních dílů a rizik co se může pokazit (jezdím trasy s malými dětmi cca do 20 km max.). Takže jednoznačně vyhrál atmosféra benzín 4válec 1,8 obsah. Nemá turbo, DPF, EGR, dvouhmotu, vysokotlaké čerpadlo, drahé rozvody, prostě 1 dražší srandu než druhou. Navíc při prohlídce stačilo nastartovat jak benziňáka tak jsem zkusil i diesla a bylo rozhodnoto, chcu auto, né chrochtadlo

1 0
možnosti

Ano, to je rozumný kompromis pro někoho, kdo potřebuje ošetřit cash domácí rozpočet. Ohromně elektromobilitě fandím a prorokuji jí budoucnost, ale pro větší rodinu s dětmi je to zatím bohužel, většinou nedostupné. Benzímový motor 4-válec je rozhodně dobrá volba. Tříválcové motory jsou vývojová slepá ulička. Kdo potřebuje malý úsporný vůz do města, možná bude volit ojetý elektromobil. Např. Smart for Two už se taky dělá v elektrické verzi. :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují

28. března 2024

Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...

Palubní personál rakouských aerolinek stávkuje, dotýká se to i spojů s Prahou

28. března 2024  16:39

V Rakousku ve čtvrtek začala 36hodinová stávka palubního personálu aerolinek Austrian Airlines...

Pěstitelé v problémech. Cena vína prakticky neroste a jeho spotřeba klesá

28. března 2024  15:58

Spotřeba tichých vín, tedy ne šumivých ani perlivých vín, v České republice v loňském roce dál...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!