Diskuze
Obce brání rušení vlakových přejezdů, ministerstvo jim chce vystavit stopku
Děkujeme za pochopení.
P19e88t11r 72B65á59č88a
"Zároveň by se tím na řadě úseků otevřela cesta ke zrychlení vlaků a zatraktivnění železnice na úkor silniční dopravy."
No jiste jak jinak, nevim proc by se mela zatraktivnovat jedna doprava na ukor te druhe mnohem lepsi, stejne vam ty lidi z aut do vlaku nesednou, ja osobne bych do vlaku nesedl ani kdyby byl v Praze z Brna za 10 minut a bylo to zadarmo.
K50a27r17e71l 70Ř31e75h83á93č31e90k
Přesně, Bača má jezdit na ovci a ne vlakem ;-)
V73l74a16d58i95m20í28r 38Š73t72ě29r77b24a
Když jim zruší přejezd, kudy poženou ovce na pastvu?
M49a92r94t14i58n 38R40u33z55i80c80k15a
Ta Studenka je klasika, uplne zbytecny prejezd, tvorici pouze zkratku dvou komunikaci...
Z76d56e52n32ě40k 57H11r69u66b75ý
To je teda logika. Menší počet přejezdů počet nehod nesníží. Akorát ten frustrovaný nepozorný řidič způsobí nehodu o 10 km dál. A nebude ji kudy objet, protože nejbližší přejezd bude 20 km daleko.
Jinak 10 km navíc, pokud to jezdíte 2x denně do práce, to máme krásných 5000 km za rok navíc (odhadem 400 litrů PHM, 15 tisíc Kč na jedno vozidlo).
A jestli někdo myslel na chodce a cyklisty se ani neptám.
O72d63s59t91r89a54n36ě85n25ý 30U48ž92i31v76a36t70e35l
R65a89d66e27k 92J34a53n29a62t75a
Však to píšu níže. Bezpečnost mají jenom jako argument navíc. Hlavní důvod je to zdržování provozu, protože na těch přejezdech s kříži musí vlak zpomalovat, někdy až na 10 km/h.
J16a43n 25V28a18l56o73u30c41h
Když dělají A - tedy řidiče omezují snižováním přejezdů, co udělat i krok B - tedy tam, kde jsou světla, dát i bílou (třeba nedávno měnili signalizaci na jedné z nejzatíženějších výpadovek z centra OL na PV - bílá není instalována. Jet tam 50m před přejezdem zákonných 30, mám něco v kufru, případně je kolona celodenně (a takových přejezdů je...). Když přejezd "ví", že pojede vlak, musí v opačném případě i vědět, že nic nejede. Tedy neinstalovaní bílé je bezdůvodnodné omezování silničního provozu
I53v65a47n 84H95o68l64a60s
To je trochu složitější, zejména na tratích s nepříliš hustým provozem, tím pádem jsou koleje rezavější a zjištění výskytu vlaku o něco méně spolehlivé. Takže dát tam bílou (= stoprocentně žádný vlak nejede) je dost riskantní především pro ty řidiče.
M83a34r74e95k 68J32a45n78e98č57k79a
Idiocie v praxi. Najdou se hlupci, co neumějí jezdit přes přejezdy, tak místo, aby jim sbírali řidičáky, tak budeme nechráněné přejezdy plošně rušit a všichni budou jezdit o minimálně 5km navíc, což je naprostý nejen ekonomický, ale i ekologický nesmysl.
Jo, pokud by obce povinně museli instalovat na nechráněné přejezdy závory nebo signalizaci, toto rozhodnutí by se dalo ještě pochopit, ale ne je úplně rušit.
P38e16t72r36a 77N30o52v10á12k40o46v57á
V době, kdy vlaky jezdí čím dál rychleji, to vůbec není nesprávný krok. Přijde mi to, jak tvrdit, že na co kupříkladu airbagy, když by stačilo brát řidičáky těm, co jezdí nebezpečně. Že kdyby byli výrobci nuceni k pásům, tak to chápete, ale airbagy už jsou zbytečné zabezpečení navíc a ekonomický i ekologický nesmysl.
L56u94c27i68a27n 14P70a57p37a73z87i45a38n
Takto se ale koridory stavět nedají!
V10í20t 74K91o82u38b56a
aha, zrušíme tento přejezd, objížďka bude jen 8 km, lidé o budou mít místo 2 km 10 a to je v normě. Za roz rušíme další přejez. Lidé to budou mít místo 10 jen 17 kilometrů. Za další rok zrušíme i ten třetí lidé to budou mít místo 17 jen 26, ale pořád je to v normě.
M49a12r47e92k 21Š17i75m26o64n
Tohle je naprostá prasárna. Zrušením přejezdů se celá země fragmentuje do segmentů s nepřekonatelnými překážkami mezi sebou. Objížďka 10 km je možná snesitelná pro točvolanty, ale pro cyklistu to může být až hodina, pokud je to kopcovitý terén, pro chodce 2,5 hodiny. Železnici mimo přejezd nesmíte překonávat. A mnohé cesty, které ta dráha přeťala, tam byly od středověku.
P34e46t76r 27D11r51a62p27a73l
pokud to bude jediná cesta pro pěší, tak ji samozřejmě nikdo nezruší
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...