Diskuze
Problémy MHD v Česku: chybí stovky řidičů, současným je kolem padesáti let
Děkujeme za pochopení.
M55i62r60o44s15l13a40v 93Z45i30k35m82u39n98d
V Praze lze část řidičů nahradit "zvýšením" produktivity práce. Zatímco ve Švýcarsku stojí na konečné "smyčce" u odjezdového označníku (víc jich tam není, příjezdový a odjezdový je sloučen) toliko jedna tramvaj - víc se jich tam nevejde - v Praze si na smyčkách dávají dostaveníčko tři nebo čtyři soupravy.
Zatímco ve Švýcarsku u toho jediného označníku stojí tramvaj zhruba 3/4 intervalu mezi spoji (obvyklý interval 8-10 minut), přičemž ihned po příjezdu nastupují cestující. V Praze činí pobyty na konečné často "několik intervalů. V Praze (a nejen v ní) musí cestující na konečné čekat až se řidič milostivě uráčí vozidlo k označníku přistavit. Přitom bezpečnostní předpisy nejsou ve Švýcarsku ani o chloupek benevolentnější než v Česku, spíše naopak. Žádný tuzemský zákon ani vyhláška nezakazují, aby ve vozidle byli cestující, aniž by tam byl řidič ...
Dlouhé pobyty v Praze jsou zdůvodněny "nepravidelnostmi" v dopravě - ty pochopitelně ve Švýcarsku a nejen tam jsou také a tzv, bezpečnostními přestávkami, které jsou ve Švýcarsku a nejen tam také. Jde o to, že bezpečnostní přestávku MUSÍ mít řidič, ale NIKOLI vozidlo ....
S91t83a32n36i67s29l55a40v 19K41r90e50j97c43a70r
Nu asi je rozdíl mezi českým a švýcarským občanem ! Zkuzte se zeptat českých řidičů nejen MHD jaký svinčik je ve vozidle po jedné otočce soupravy. Ano, člověk je každý jiný, někomu ......., nevadí, druhý se snaží o nápravu. Nevím jak je to ve švýcarsku s bezpečnostními přestávkami a grafikonem jízd. Ale v ČR je i u mhd to samé jako u kamionů. A nevím kolik tramvajových spojů se na točně ve švýcarsku střídá, ale u Kobyliské vozovny je těch linek xy
L67u54c38i37a45n 33P92a39p71a52z83i43a22n
Nebudou chybět, pokud budou řádně placeni jako o vesnici dál již v Německu... či jinde v blízkém zahraničí.
R18o84b72e15r15t 89P49r96a49ž17á61k
Až bude jízdné v MHD za 2,60 EUR, tak budou placeni.
M15a21r25e52k 29H53r64a15d95i33l
Trošku nechápu článek. Řidiči nejsou, ale díry lepí Srbové a Ukrajinci a chystají se sem další. Tak je nechte přijet a je po problému, ne? Pracovní migrace je přece normální v celém světě, naši utíkají taky za lepším.
M92a74r97t53i59n 83K83o85l42a31c33e67k
Celkem by mne zajímalo jak se vypočítává kolik lidí se potřebuje tam a tam.
Pokud něco potřebuju, tedy doopravdy potřebuju, tak si to zajistím. Za vše expresní a nadstandardní se platí (vícenáklad) Pokud nemohu (nechci) dát peníze navíc, tak to nepotřebuju
J85a44n 17K92r72u28p46k75a
Na Ukrajině nebo v Srbsku a jinde by se našli. Jenže do jakých podmínek ti lidé přijdou? Ani za socíku lidé nešli do fabriky a raději zůstávali na statcích a deputátech, dokud nezačaly výrobní podniky nabízet byty (byť zpravidla malinkaté) a k tomu vlastní předškolní a školní zázemí.
I49v19a28n 86J78i47r88e40š
Tady něco nefunguje, řidiči jsou nedostatkové zboží, ale platy nerostou. Takže tržní hospodářství není tak samospasitelné a spravedlivé jak se nám tvrdí.
V19l74a60s21t25i51m52i88l 33Š77t29e78c92h29e61r
Růst platů nezajistí nové řidiče,lidé prostě nejsou a mnohdy ani nelze platy zvýšit.
E66v29a 96H12i59l58p38e30r31t68o66v58á
38 000? Tak teď třeba tu pohádku o Popelce Než takový blábol napíšete pane redaktore, tak si to ověřte kolik berou řidiči MHD za průměrné hodiny.
M40i96c14h47a52l 89K23r91č34á33l
V noci místo ježdění spíte a potom málo vyděláváte.
J91i51ř30í 38P22a97u13l
Žádný problém, těm padesátiletým zbývá do důchodu cca 15 let a do té doby tady všude budou samořiditelná auta, autobusy, kamiony,... Naopak problémy se zaměstnáním budou mít řidiči, kterým je dnes pod 50.
V54l25a30d57i60s66l81a44v 39B81u80r54y38š51e57k
ti padesátiletí budou pryč do 8 let všichni, kolik tak asi jezdí řidičů nad 60 let?
P18e58t36r 72D80v35o12ř16á68k
Lidé chybí všude. Kombinace ekonomického růstu a nepříznivého demografického vývoje.
V42l95a14d59i39s29l25a32v 28B24u51r37y85š78e39k
a nízké produktivity práce, do 30ti taky chtějí mladí studovat a pak už v 55ti se zase chystají do důchodu
M32i13l22a18n 42K47e94b80l43ů58š21e79k
★ Tady toho chybí, ale tak hlavně že je demokracie, zbytek je fuk.
I85v35a32n 29H22o24l88a28s
Ano, leckomu například chybí zdravý rozum, jak obvykle demonstrujete sám na sobě.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....