Diskuze

Prolhané recenze. Falešných hodnocení na internetu přibývá, lidé je neodhalí

Máte hospodu a nechodí do ní lidé? Zaplaťte si za pozitivní recenze na internetu. Podvodných příspěvků tohoto druhu na webu trvale přibývá, uměle zlepšují image služeb a výrobků, nebo očerňují konkurenci. A jejich autoři jsou za ně dost často placeni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zvláštní. Od seriózního novináře (idnes?) bych čekal aspoň malý rámeček ve stylu "nemůžeme dokázat, ale všichni víme, že negativní recenze na stránkách eshopů nevydrží". Jsem TAK naivní, až se za to stydím :D :D :D

KDYKOLI jsem zadal reálnou negativní stížnost na produkt, který byl ještě v prodeji, tak ... tak se nějak neudržela :( ...asi chyba diskového pole, to se stává, no.

1 0
možnosti

Problémem spíše je, že se odstraňují i negativní recenze reálných zákazníků. Heuréku už snad žádný rozumný člověk moc nebere vážně. Ale setkat se s tím lze prakticky všude. K dnešní době, kdy je každá osoba cílem reklamy od probuzení až do usnutí je to prostě už běžné. Dokazují to např. články zde na idnesu :)

2 0
možnosti

K21a90r64e35l 27D24r10d82a

1. 4. 2019 11:01

Heureka mě vychovala, že lidem se věřit nedá. Především nelze věřit davu "spokojených zákazníků". Zpravidla je to lež. Nejde o podvod. Jde o hloupost davu.

Nevěřím, že zde hraje roli nějaké podvodné hodnocení. Zpravidla ten největší šmejd na trhu má plno pozitivních hodnocení od zákazníků, co potřebují všem dokazovat, že vlastně nenaletěli. Pokud se na Heurece nechám nachytat na samá pěkná doporučení, je výsledek téměř vždy pěkná katastrofa. Téměř jistota.

Osobně si spíš projedu negativní recenze a všímám si věcných připomínek a podle toho se rozhoduji o nákupu. To je jediný recept, co mi vychází. Negativní recenze či připomínky neznamenají, že nejde o solidní výrobek a s nákupem jsem dost často spokojen. Tohle totiž píší lidi s mozkem, kteří vědí, čeho si mají všímat.

A nejhezčí jsou recenze typu: "10% Výrobek mám teprve týden. Ještě nemám co hodnotit." Vždy si říkám, kde se takový hlupák najde? Podle mě je za tím robot, co si recenzi na zákaznících vynucuje a pak to dopadá takto. Na hloupou otázku, hloupá odpověď.

2 0
možnosti

K19a20r81e50l 43D62r48d35a

1. 4. 2019 10:49

Kdykoliv otevřu iDNES, tak tady na mě vyskočí reklama na zázračné přípravky na hubnutí či sexuální výkonnost, na zázračnou výuku jazyků, na léčení kde čeho... Vždy je připojeno doporučení v podobě recenzí jakoby od skutečných zákazníků. Jeden podvodný inzerát za druhým podle stejné šablony.

Konečně to snad iDNES hodlá řešit?

3 0
možnosti

Pop-up adware lze na idnesu blokovat pomocí doplňků prohlížeče. Bohužel reklamu ve článcích ne.

0 0
možnosti

P98e62t23r 45J29a54r33o74š

31. 3. 2019 22:29

Ja si prisypu na mall.cz

Jejich reklamacni rad doporucuje, reklamnovat primo v autorizovanem servisu, ze je to pro zakaznika jednodussi a rychlejsi. Ani prd!

Pokud vam zbozi neopravi, stejne vas poslou s papirem na pobocku prodejce, a tem v tu chvili naskakuje znovu 30ti denni lhuta na vyrizeni.

Takze pokud reklamovat, jedine primo u prodejce! At si tohle resi on sam.

1 0
možnosti

Reklamuje se vždy u toho subjektu s kterým máte kupní smlouvu. Doporučovat vám mohou co chtějí, jelikož za doporučení jim žádný postih nehrozí :)

0 0
možnosti

Pravdou je, že když je člověk spokojený tak to většinou nešíří ale běda by byl nespokojený tak už jede jak namydlený blesk .

Recenzím na netu moc nevěřím a dobrá rada - neklikat na vše co se pohne a zvednout zadek a třeba si pár korun připlatit v kamenném obchodě a je po problémech :-/

1 3
možnosti

J42a51n 61Š83t56e95f46a30n

31. 3. 2019 19:40

Uplne s tim nesouhlasim. Rad napisu pozitivni recenzi a podelim se o dobre zkusenosti. Beru to tak, ze kdyz si to firma zaslouzi, tak nevidim zadny duvod nepochvalit, naopak.

4 0
možnosti

Třeba na Heuréce si nemůže žádný subjekt smazat recenze, ani když si tam zruší registraci eshopu, ale musel by to udělat admin z Heuréky. Z toho důvodu, když sem tam napíši po čase věcnou a obsáhlejší recenzi na nějaký výrobek, který jsem si dříve zakoupil, byť je třeba negativní, tak je jistota, že jen tak nezmizí. S eshopy problémy nemám vůbec a pokud se nějaký náhodou vyskytne, napraví to pár věcných emailů. Nicméně, co mě štve je skupina lidí, kteří mají potřebu napsat své nic ke všemu a pak tam čtete recenze ve stylu "super", nebo "není co dodat". Na to se chce napsat už jenom "tvl". Pak je tam druhá skupina lidí, kteří jsou jak malé rozmazlené děti, kterým někdo doslova nesnesl modré z nebe a nejsou schopni ani řádně argumentovat, nebo se tam naprosto znemožní. Tedy i negativní recenze musí být věcná, podložená argumenty, jinak je o ničem a nedá se brát vážně ;-)

5 0
možnosti

Nalezl jsem zajímavou stránku, kde lidé sdělují své zkušenosti s Alzou (to je jen první stránka, možno otevřít další). Přejdeme-li několik zjevně neopodstatněných stížností, jsou popisy událostí často velmi detailní a člověk cítí jen bezmoc. Jedna recenze to shrnuje dobře: na menší nákupy dobré, ale u větších a dražších spotřebičů riziko. Jakmile zaplatíte, stáváte se jejich rukojmím a můžete skončit zle. Dodají třeba lednici poškozenou a vám začne reklamační horor. Osobně vždy doporučuji nakoupit u obchodníka, na kterého si můžete osobně "došlápnout". Proti anonymnímu molochu se běžný občan jen obtížně dovolá spravedlnosti.

https://obchody.heureka.cz/alza-cz/recenze/

1 0
možnosti

Já bych řekl, že čím více zákazníků (jako že právě Alza či CZC mají), tak tím více i nespokojených kteří to dávají najevo... Já chodím do Alzy od jejího vzniku (ještě tam přes ulici od dnešní centrály když měli malinkatý krcálek snad v pronajatém suterénu bytového domu) a nikdy žádný problém. A to kupuji i jiným lidem v rodině, tedy za těch cca 25 let dost nákupů. Naposledy před 5 měsíci jsem u nich kupoval pračku, kterou mi dovezli před barák, odvezli starou a ještě jsem se zeptal zda by neodvezli i starou TV a také mi ji ochotně odvezli ikdyž to bylo navíc.

Reklamací jsem tedy moc neměl, ale když už tak nějak normálně a vždy před termínem 30 dní vyřízená, ale opravdu jsem měl minimálně reklamací.

A co se týče těch tvých 2 posledních vět, tak já to zase vidím třeba obráceně. Malý obchodník, který je rád za každý prodaný drahý kus zboží se spíše cuká (ne každý a vždy pochopitelně) ohledně reklamace, páč místo zisku teď má starosti a ještě třeba vrátit peníze - ikdyž dle zákona, ale i tak to prostě cítí více než moloch, který má obrat miliardy.

3 1
možnosti

Doporučuji recenze na PoštovnezdarmaRv

0 0
možnosti

Celkem se mi líbí způsob hodnocení na Heuréce, kdy vidíte i odpověď eshopu. Z toho si člověk obrázek docela udělá.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon

28. března 2024  19:41

Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...

Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem

28. března 2024  18:51

V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...

Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují

28. března 2024

Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!