Diskuze
Přes 19 hodin v letadle. Qantas otestují, zda lidé nejdelší let vydrží
Děkujeme za pochopení.
M20i45c19h92a36l 15M26i46l81l47e53r
Zajimave, ze ilustrační foto pod titulkem neobsahuje Boeing 787 Dreamliner, ale Airbus 380. Aspoň, že patří Qantasu.
P19a18t69r75i73k 32Z41a28b72r23a76n89s68k57y
To je ale nesmysl, Berlin - Singapur je 13 hodin a s aeroliniemi ze asi tech 19 s Quantas bude proti nim pohodicka.
M54i28c30h75a25l 68M59i31l16l54e14r
Žádný Quantas neexistuje.
Jméno QANTAS coby zkratka původního názvu
Queensland and Northern Territory Aerial Service
M48i86c75h43a66l 51M24i28l98l22e47r
cesta Qantasem ze Sydney do New Yorku JFK trva v soucasne dobe 21hod 5 min vcetne 2 hodinoveho prestupu v LAX
z Melbourne - JFK je 21 hod 45 min vcetne stejneho 2 hodinoveho prestupu v LAX.
13 hod 45 min SYD - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20 min LAX - JFK (Qantas B787)
14 hod 25 min MEL - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20min LAX - JFK (Qantas B787)
Cesta z Dallasu do Sydney trva 17 hodin non stop (Qantas A380) a kdo leti do Melbourne ma dalsich 1 1/2 az 2 1/2 hod v Sydney na pruchod imigraci a presun z mezinarodniho terminalu na domaci, pak 1 1/2 hod let Sydney - Melbourne, tedy minimalne 20 hodin.
M71i97c30h75a61l 70M81i85l94l70e65r
koho to zajima, tady je prehled nejdelsich non- stop letu v soucasne dobe, vcetne naplanovaneho Singapore- NY(Newark)
M77a93r86t12i24n 71T25e58s38á78r85e47k
Rozdil autobus vs letadlo je minimalne vyrovnavani tlaku navic nemuze se pocitat jen let ale ve vysledku cestovani trva o neco dele transfer na letiste, odbaveni a presun do cile.
M42i32c27h42a13l 55M15i82l79l93e96r
tady pocitaji aktualni delku letu, jak dlouho clovek stravi v letadle v non-stop letu podle letoveho radu, ne celkovy cas, jaky zabere cesta.
Pro celkovy cas v letadle = sedadle, se ale musi pricist i prumerna doba od nastupu do vystupu z letadla. To muze klidne byt jeste dalsi hodina.
U velkych letadel jako A380 je vetsi casovy rozdli mezi zadnimi radami economy, ktere se naplnuji nejdriv a vystupuje se z nich nejpozdeji, jejich prednimi radami a napr. v jednicce nebo business, ktere maji vetsi pohodli a rychlejsi nastup / vystup.
V pripade A 380 maji nektere aerolinky (napr. Qantas) v predni kabine dolni paluby jednicku s oddelenym vchodem vpredu hned vedle schodu do kokpitu, ale napr. Emirates tam maji 1. oddeleni economy, do nejz se take natupuje tim samym oddelenym vchodem. Vystup a nastup z teto kabiny je tedy znacne zkraceny.
Za lepsi pohodli a rychlejsi nastup/vystup se ale plati navic a Emirates uz asi 3 roky uctuji extra USD 65 za "mistenku" v techto sedadlech na dlouhych letech, USD 45 na letech mezi Dubaji a Evropou. Za "mistenku" na sedadla v exit row se plati jeste vic.
P11e39t92r 42M75a87r17e76š
Brr, 19 hodin v letadle, to je moje noční můra. A to létání miluju.
L30u96k49á79š 48K10r56i82s63t
19 hodin v Economy a ideálně aspon 5 děti od pulrocniho po pětileté. Jinak to nemá cenu testovat.
M44i33l64a97n 57L28u67k36e79š
A přitom by stačilo nechat létat nadzvukové dopravní letouny (resp. nezastavit jejich další vývoj alibistickým politickým rozhodnutím). I když Concorde měl rekord LHR-SYD 17 hodin a 3 minuty (1985), což bylo stále hodně, jeho nástupci, pokud by bývali dostali zelenou k vývoji, by to mohli už dnes let zvládnout za 4 hodiny a nemusely by se vymýšlet řešení popsaná v článku. Ostatně, díky Grétě (a opět alibistickým politickým rozhodnutím) se možná za pár let ani nebude létat. "Moderní" politici tomu říkají pokrok, já bych to spíše nazval úspěšnou střelbou do vlastních nohou.
M22i90l71a80n 41C85h72a30l38u48p69a
Nadzvuková letadla pro dopravu osob jsou zbytečný luxus, který se nezaplatí.Není možné akceptovat trend, kdy spousty lidí nesmyslně létají z místa na místo kvůli pořízení selfie.
F31r11a64n49t92i52s78e41k 55M71i51k72e62s
Z Tokya do NY 13 nebo 12 hodin jsem zazil nekolikrat a nemel jsem problem. Podobne Tokyo-Zurich. Da se to vydrzet bez problemu. I tech 6 hodin navic by se dalo zvladnout.
M58i72l95a12n 80C73h74a49l17u94p85a
Jste asi mladý 100% zdravý člověk. Já např. vydržím sedět max. 4 hodiny v kuse a to na rozdíl od svých vrstevníků stále sportuji a nemám zdravotní problémy. Pokud mají být takto dlouhé lety bezpečné pro všechny cestující na palubě, tak musí být prověřena míra rizika na průměrného cestujícího, či spíše i s ohledem na osoby s lehkými zdravotními problémy.
K92a75r79e28l 44M92o86k24r79y83k
Já letěl několik letů 12+ nejvíce 12:50 vše v Y a vydržet se to dá naprosto v pohodě!
A to měřím 198 cm,nejlepší je vybrat místo do uličky.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!