Diskuze
Levnější naftu tirákům. České speditéry drtí konkurence, žádají slevy
Děkujeme za pochopení.
V33l80a37d25i35m61í75r 53F93i83b36i82g44e28r
Spíš by měla EU zasáhnout a vracení spotřební daně pro kamiony zakázat. Když snížit tak všem.
Ale mají pravdu v tom, že tranzitující kamiony tu akorát zničí silnici a utrátí pár stovek za mýto. Díky nedostavěné dálniční síti ničí silnice nižších tříd.
Taky je mi záhadou, že je u nás stále povolená vyšší zmotnost zatížení kamionů než všude kolem v zahraničí. A zvláště když je kvalita oprav a staveb silnic tak tragická.
I44v26a66n 75P82o17k78o33r88n36ý
Tento problém určitě brzy vyřeší eco kamiony poháněné elektřinou z baterek případně vodík, CNG, LPG ...
Co zas vrátit přepravu ve velkém na železnici a náklaďáky jen na místní obsluhu?
Brečí všichni - hospody, lékárny, doprava, prodejci aut, zemědělci ... - že je tu konkurence a že chtějí dotace nebo nějaké nižší daňové zatížení. Pokud to ekonomicky nevychází, tak asi v tržním prostředí nemají co dělat. Alespoň takto nám to vysvětlovali po převratu s. Dlouhý, Klaus a další, když rušili dotované, tehdy se to nazývalo tuším "dělnické" a "režijní" jízdenky na železnici, zápornou obratovou daň na dětské věci, prostě ty dobré výdobytky socialismu, co se nyní ve velkém opět v přetržené ekonomice, po 30 letech, zavádí. Tehdejší mocipáni chtěli tehdy dokázat, že to, co ani ve světě nefunguje, by mělo u nás fungovat. Jen vše roz...ali a nyní se vracíme v něčem tam, kde už jsme kdysi byli.
J54a76n 75K45o93l66á93ř
Řešení je tak snadné. Zvýšit mýto na dvojnásobek. Prakticky by odpadla tranzitní doprava, ušetřily by se miliardy za zničené silnice a tím se vyrovná ona proklamovaná ztráta z odvodů...
J37i20n47d58ř10i64c23h 14Š44k23o64p26e76k
Na ilustrační fotce kamion nesplňující podmínky pro provoz pěkně ilustruje přístup většiny kamiońáků k dodržování zákonů.
A ještě chtějí další úlevy. Jako by nestačilo, že nejsou prakticky udělovány tresty za technický stav soupravy, upevnění nákladu nebo dodržování přestávek či rychlostních limitů.
I92v10a91n 10P35o78k86o74r54n59ý
V čem nesplňuje kamion podmínky pro provoz?
Nejde o rýpnutí do Vaší poznámky, jen by mě to zajímalo, co je na tom modrém kamion špatně. Fotku jsem si stáhnul i zvětšil, ale nic jsem neobjevil. Možná teď budu vypadat jako motoristický trotl
M38a66r51t97i31n 98K81r32á79l67í85k
a je to tak dobře ... náš stát si totiž takovou konkurenci zaslouží ... když nejsme schopný za 30 let vylepšit a rozšířit dálnice, tak to prostě převezme okolní konkurence. Mimo jiné to ukazuje i stav vládnutí v naší zemi (předchozími i současnou vládou). A také neúnosnou byrokracii. Toto všechno jsou faktory, díky kterým mají okolní státy nad náma navrch ... "pogratulujme si".
M84i79l18o71š 72S82e75t52í92k
Jako že ty zahraniční kamiony jezdí po jiných silnicích, než ty české?
M64i87l98a22n 35C55i61h45l90á64ř
A co emise CO2, změna klimatu..? Nemluvě o silnicích a dálnicích věčně ucpaných (převrácenými) kamiony. Neměla by se tedy kamionová doprava spíše omezovat než protežovat? Lid Evropské unie je hluboce znepokojen katastrofálním a nevratným globálním oteplováním, které již "nade vši pochybnost" předpověděl IPCC, nevrátíme-li se okamžitě na stromy a do jeskyní...! Kromě kamiónů je ovšem potřeba zakázat i krávy, jaderné a tepelné elektrárny, jakož i letadla, za něž se všichni v čele Grétou T a Matějem S hluboce stydíme!
S23t62a74n11i45s26l17a69v 79N50o25v64o83t75n55ý
To je jen dobře čím méně tiráků tím lepší ovzduší. Jinak chtěli kapitalismus tak ho mají a k němu patří i konkurence.
M58i26l12o97š 39S23e97t86í18k
Jenomže tady to není o tom "méně tiráků". Tady jde o "méně zahraničních tiráků".
L73a27d70i57s61l89a28v 39K78a56l54o94u17s
Za chvíli budou v ČR jezdit asi jenom cizinci.
A25l32e60š 12Z58v17o85l76á64n76e96k
Dotování těchto firem vede jen k tomu, že se k nám vozí brambory z Británie a ryby někde z Kazachstánu. A platí to úplně všichni na daních. Naprosto zbytečná věc...
M35i23l65o19š 37S86e12t71í17k
Nebudete dotovat, možná ubyde českých tiráků. Ale že by ubylo tiráků celkově, to ani náhodou. Jen bude více těch zahraničních a je fakt, že stát na tom prodělá, protože ti tu naftu u nás kupovat nebudou, takže bude menší výběr spotřební daně.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...