Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zájem o televizní reklamu strmě klesá. Mohou za to technologické firmy

Sledovanost klasické televize celosvětově rok od roku klesá. V důsledku toho opadá i zájem inzerentů o televizní reklamu, kteří dávají přednost propagaci na internetu. V letošním roce prodej reklamy v televizi klesl téměř o 4 %. I když se jedná o nejstrmější pokles od hospodářské recese v roce 2009, příjmy televizí stále rostou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příjmy rostou, protože vysílají stále méně kvalitní pořady.

0 0
možnosti

Fakt rekl bych ze v dobe kdy HBO GO (ten je s plnou ceskou podporou, vcetne povetisnou i dabingu, kdo o tostoji) stoji nejakch 130 korun, podobne penize Amazon Prime a za dvojnasobek Neftlix, nedava klasicka TV vubec smysl - standardni kanaly maji naprosto mizrny program a enormni mnozstvi balastu, takze mi prijde ze jejich hodnota pro spotrebitele hodne zaporna a tedy zadarmo jsou hodne drahe. A premiove kanaly, kde davaji trochu lepsi obsah stoji stejne ci vice nez streamovaci sluzby, coz opet za sluzbu kde v danou chvili bezi jeden porad je silena castka v podobnati k nejake spotrebitelske hodnote online platformy....

0 0
možnosti

M55i10r10e52k 84G75a95j87e40r

15. 12. 2019 22:32

Zajímavé je, že ani teď si nepřiznají, že na vině je množství samotných reklam v televizi. Už to dávno překročilo rozumnou míru a lidé kvůli tomu na televizi koukat moc nechtějí.

1 0
možnosti

Na TV se dívám jenom občas na PC a tam používám time-shift, takže se to dá pozastavit a reklamy přeskočit. Nevím, kdo vydrží sledovat 10 minut reklam... Takže myslím, že i tady platí, že kdo chce víc, nemá nakonec nic - prostě to nebude sledovat nikdo a bez sledovanosti nebude ani inzerce.

4 0
možnosti

Lidé upřednostňují online služby jako youtube, protože tam nemusejí koukat na reklamy.

U nás se už na klasickou TV nikdo nedívá právě vkvůli reklamám, které v klasické TV nejdou vypnout.

Takže my už vlastně ani nevíme jak vypadá reklama na internetu nebo v TV.

0 0
možnosti

Kde máš na YT celé filmy? Pokud se objeví, rychle je smažou.

0 0
možnosti

A největší podlostí je hlasitost reklam

4 0
možnosti

Všechny TV porušují zákon který hovoří jasně to, že hlasitost reklam nesmí být větší než ostatní obsah.

1 0
možnosti

Myslím, že vrcholem je rozdělení 20min seriálu 10min reklamním blokem

4 0
možnosti

Ještě je zajímavé, že minimálně u některých stanic už asi ani nedávají reklamy mezi pořady, ale po skončení jednoho začne další a po deseti minutách dají reklamu...

0 0
možnosti

J22a35n 20N65o71v86á64k

15. 12. 2019 15:43

Na dlouhé reklamy, které jsou následovány stejně dlouhými upoutávkami se snad už nikdo normální nemůže dívat. Pokud o nějaký pořad stojím, je daleko efektivnější si ho pustit z archivu na internetu se zapnutým filtrem reklam.

5 0
možnosti

No já filmy a seriály sleduju rád, ale v TV jsem je sledoval naposled jestli dobře počítám v roce 2003, pak jsme pořídili prvni ADSL......

A ono i když srovná prémiové TV kanály s online streamem, tak ten online nabídne nesrovnatelně lepší službou za méně peněz

0 0
možnosti

Přitom v Česku komerční televize vysílají spíše už jen reklamní bloky občas přerušované kousky filmů či seriálů.

10 1
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie

25. dubna 2024  16:19

Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...

Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit

25. dubna 2024  14:19

Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...

Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza

25. dubna 2024  11:38

Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!