Diskuze
Evropa chce mít za tři roky společnou jízdenku, má lidi vytáhnout z aut
Děkujeme za pochopení.
J40a95n 26N58o52v41o73t43n69y
no pokud budou u nás jezdit vlaky TGV tak me vytáhnou, pokud jen ČD tak těžko
Z27b82y55n68ě42k 73M75e26l10i72c46h29a10r
Evropa bude mít společnou jízdenku, ale nebude se smět přes jižní Moravu...
V26l68a57d82i20m44í46r 70F23i25b91i28g50e88r
No ještě by to alespoň u nás chtělo zapraco at na kapacitě hromadné dopravy když tam chtějí přetáhnout lidi. Už dnes jsou vlaky na mnoha místech na hranici kapacity. Zejména ve středních čechách a pražská MHD jakbysmet.
R68o65m30a55n 64J86e71s81c32h12k88e
Stát zrušil více než stovku tratí, Na mnoha dalších omezil provoz. Někde se jezdí pomaleji než za císaře pána.Například ze Znojma je to za trest.
S62t51a63n84i72s67l21a80v 39N78o57v10o69t31n39ý
Čekám kdy takhle vytvoří stejné platy v celé EU.
R95i97c14h66a62r49d 90H84r17u60b78e27s
To je ptákovina , váš soused taky asi nebere úplně stejnou mzdu jako Vy , nicméně čím větší přístup k síti tím lépe , to nemá se mzdou nic společného .
M81a41r37e44k 45J55a92n56e91č81k84a
Společná jízdenka to fakt nevytrhne, tím spíše, že moderní člověk je čím dál lenivější a pohodlnější stvoření. Takže docházet větší vzdálenosti na zastávky jim nikdo jen tak nebude, stejně tak čekat třeba i hodinu na spoj a pak třeba několikrát ještě přestupovat a to celé absolvovat i několikrát. Takže, kdo může řídit, raději bude jezdit svým vozem a to už nemluvě o úspoře svého času. Projekt zase bude stát balík a výsledek bude 0. Ale když může EU sponzorovat, kde jakou nevděčnou díru třetího světa, tak proč nevyhodit peníze i za tohle
P49e56t80r 46N20e19c21h64a59n33i35c89k72ý
"Vytáhnout z aut" jsou taková politická hesla pro ekology. Ono by se udělalo mnohem víc, kdyby se auto považovalo za jeden z dopravních prostředků a podle toho s ním pracovalo. Projektů kombinujících automobilovou a veřejnou dopravu je totiž absolutní minimum. Vždy se počítá buď s tím, že autem pojedete od dveří ke dveřím nebo tak pojedete veřejnou dopravou (včetně kilometrové procházky na autobus jedoucí jednou za dvě hodiny, aby vás dovezl 12km k páteřní trati kam byste autem však dojeli za 10 minut)
V76á64c48l48a70v 66K56l34i92k50a
Když pojedu z naší vesnice do Práglu 100 km vlakem, tak protože k nám jezdí MHD 1x za hodinu a cesta cca 20 minut. Potom asi 20 minut čekání na vlak a 1 hodinu a 15 minut cesta do Práglu. Takže cesta celkem 1 hodina 55 minut a za 160,- Kč. Když pojedeme 3, tak časově je to stejné, ale stojí to 3x160=480 Kč. Autem po dálnici jeto 100 km. Při ceně nafty 30,-Kč/litr a spotřebě 7l/100 km to je 210,-Kč. A to chtějí příští rok vlaky zdražit.
P54e75t73r 46N23e22c63h20a81n13i79c74k94ý
Tady je odpověď sítˇ rychlých tratí a P+R parkovišť. Jsme v tom obrovsky pozadu
M95a28r92i56e 51K63o66v80á16ř54o85v35á
Co na to jihomoravští zastupitelé? Když jedete lokálkou z nějakého místa v Jm. kraji do Brna na rychlík, musíte mít jízdenky dvě.
P35e60t56r 16N50e96c18h74a98n19i83c58k87ý
Pokud rychlíkem jedete v rámci kraje stačí jedna jízdenka. Pokud rychlíkem jedete mimo kraj a rychlík i osobák jsou stejného dopravce, tak vám taky stačí jedna jízdenka
J75a59n 23T54a65r45a89b90a
Tyto bohulibé nápady mají několik podstatných vad, které z nich dělají hloupou utopii.
Zaprvé: Propustnost železnice v osobní dopravě je zlomkem propustnosti dálnice. Jen po D1 na trase Praha-Brno se přesunuje v každém směru za 24h všedního dne něco přes 60000 osob. To je skoro 1000 úplně plných vlakových souprav. To na koleje prostě nedostanete.
Zadruhé: Drtivá většina osob v předchozím odstavci nejede pouze z centra Prahy do centra Brna a naopak. Diverzitu směrů železnice neumí a nikdy nebude umět efektivně pokrýt.
Zatřetí: Podívejte se na ceny železniční přepravy v zahraničí. Kromě dotovaných nočních jízdenek je přeprava za několikanásobek našich cen. Takže jinak řečeno, buď přeprava cestujících dramaticky zdraží, nebo pozře dramatické peníze ze státního rozpočtu. Řádově desítky miliard, budeme-li se držet hodně při zemi.
O60d37s73t56r82a96n47ě76n40ý 48U31ž87i21v87a61t17e13l
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!