Diskuze
Čtyři strojvedoucí jsou Bulhaři. Zkoušku z češtiny mají, říká šéf Arrivy
Děkujeme za pochopení.
T25o88m58á80š 11Š25t12e69c
Pokiaľ by chudáci Bulhari jazdili na Těšínsku, tak im nepomôže, ani keby boli rodení Češi... http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Chotebuz_181120.pdf Najlepší je prepis komunukácie po vysielačke začínajúci na konci strany 21. (A nerobím si ilúzie, že na Valašsku a Lašsku by to bolo cielene spisovné a podľa stanovenej frazeológie, len sú to nárečia menej odlišné od spisovnej češtiny.)
V68i53l15é73m 84P69ř91í47h50o15d30a
Mají ti Bulhaři také školení na místní způsob vyjadřování souhlasu a nesouhlasu?
M65a37r29t76i37n 70S19t38a28c42h
to není třeba většina komunikace probíhá přes vysílačku
J41a56n 13J87e92m25e74l22k97a
Viděl jsem část rozhovoru a nebyl bych tak optimistický, jak pohodově byl laděn tento rozhovor. Viděl jsem své. Oni přece na sebe nebudou do tv všechno prozrazovat. Podle mě se ukazuje, že je to celé dost nesmysl. Ze strany europoslanců, krajů, státu. Tady ze dne na den, na české infrastruktuře vyměnit dopravce a především nahradit zkušený personál (který z velké části evidentně nepřešel - nechce). V českých podmínkách. . Například navíc na tratích v režimu D3 atd. (ultra mizerné zabezpečení).
F53r98a45n67t54i87š39e82k 71P20e94t75r89í54k
Jak jsou na tom vlaky ČD? Vždy mají WIFI, vytopeno, čisto a funkční klimatizaci? Čisté a nové hezké záchody, funkční osvětlení a nikdy nepřejeli na červenou? Takže prosím nejprve začít řešit obrovské a staré potíže a až pak drobné potíže v náběhu nových dopravců.
R73o18m26a95n 21P30o19l91á85č82e37k
Současné uchopení soukromníku je pohřeb české železnice... Bohužel, jak je vidět, za tleskání vybraných lidí....
M37i96l12a85n 90U54ř26í35d51i61l
Česky snadno a rychle.
Zahájení kurzu v 8.00
Ukončení kurzu v 9.00
Slavnostní vyřazení uchazečů s předáním osvědčení v 10.00 ale pouze na základě úhrady školného ve výši 50.000 Kč.
J30a29n 68P74a88v97e87l47k28a
Umíte česky?
Bulhar kývá hlavou, že ano.
Dobře, tady podepište absolvování kurzu.
T32o66m51á12š 38Š79t76e28c
Otvorím si GRAPP ( https://provoz.szdc.cz/grappnv/ ), zobrazím spoje dopravcu Arriva vlaky s.r.o., vidím jedno meškanie 6 minút, jedno 9 minút, zvyšok z 27 vlakov včas (meškanie do 5 minút), tj mešká 7,5 % spojov.
Dám si dopravcu České dráhy a.s. a tých meškaní je podstatne viac, ale aj vlakov. Z 500 vlakov ich mešká 59, z toho 1 vyše hodinu, 4 vyše polhodinu, 11 vyše štvrťhodinu a zvyšných 43 do štvrťhodiny. Celkovo mešká 59 z 500 spojov, to je skoro 12 %. Jo, zlaté ČD, ešte že vás máme...
Arriva pokazila začiatok, ale už sa normalizuje.
R88o61m22a61n 40P27o90l37á96č79e64k
A dochází Vám, že ty zpoždění jsou třeba i kvůli čekání na přípoje, které Arriva prakticky nemusí řešit?
Navíc víte kolik zpoždění je ze strany ČD a kolik ze strany SŽDC?
K77a50r47e91l 52N87o56v30o32t31n30y
Čtyři strojvedoucí jsou Bulhaři. Zkoušku z češtiny mají, říká šéf Arrivy.
Jo dělali v Plzni na právech, že
M67a59r70t84i94n 72S16t24a35c63h
Jedna věc je mít zkoušku z češtiny, a druhá věc je rozumět železničnímu jazyku se kterým že začátku mají mnohdy problém i rodilí mluvčí.
J62i10n17d66ř38i57c96h 70Š90k67o62p54e26k
"Je zklamání, že naši dodavatelé ostrý start nezvládli,"
Dodavatelům je to zcela jedno. Stejně jako je jedno výrobci cihel nebopile, která dodává řezivo pro stavební firmu, jestli tahle stavební firma plní termíny. ONi si svý odvedou a celek je nezajímá.
P19a84v90e29l 97B40e69r67a17n
Ale když si své neodvedou, projeví se to na celku, že...
J54i12ř69í 41K95a63r90b64a39n
Ano, známe z našich silnic, Bulhaři jsou například výborní řidiči kamiónů, takže bych se toho vůbec nebál ...
J24a17n 84D91u44d30e28k
Já s Arrivou ve Zlínském kraji a jsem s nimi spokojený. A ze začátku tam bylo velké zpoždění, ale zase nechali jezdit lidi ze začátku jezdil zadarmo. Dále je to asi o 20% levnější než s českými drahami. Já si na ně nestěžuju. Jsou v pohodě. I ti lidi, kteří tam pracují.
P72e34t60r 39S85c14h15w53a81r84z
Tak on je rozdíl, jestli jedete na návštěvu k babičce, nebo do práce, k lékaři, etc.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku
Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...
Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží
Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...