- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tu si kúpim, lebo takú blbosť dávno nikto nevymyslel.
Chci vidět, který blb si připlatí za negarantovanou, nereklamovatelnou službu.
Opravdu si někdo myslí, že Česká pošta je schopna toto dodržet?
A- do druhého dne
B- za dva dny
realita bude
A - do týdne (většinou, občas se nepovede, ale což)
B - někdy dojde, asi...
V posledních dvou letech mám zkušenost, že jakákoliv zásilka přišla druhý den. Pár obyčejných dopisů přišlo až za 2 pracovní dny, ale ty byly odesilatelem vhozené do schránky, nejspíš až po jejím vyvezení, takže čekaly den ve schránce. Ty služby šly hodně nahoru.
Zlatá Zásilkovna, doručení do druhého dne za 65Kč a když si pro balíčky chodí i pošťáci, tak asi není něco v pořádku.
Česká pošta měla ty známky pro uživatele odlišit i graficky. Pro rychlé doručování třeba znázornění zajíce a pro pomalé želva nebo šnek, aby to bylo jasné už ze vzhledu známky
Moje poslední zkušenost s příplatkem za expresní službu u České pošty byla před rokem. Poslal jsem do zahraničí takzvanou "EMS zásilku". Garantovali mi tehdy tuším doručení do 3 dnů. Místo toho bylo doručeno po 2 týdnech. Ten expresní příplatek stál tehdy zhruba tolik, jako bych si koupil zpáteční letenku od Ryanairu a letěl do doručit osobně, takže jsem to reklamoval.
Týdny běžely, reakce žádná a já jsem na svou reklamaci zapomněl. Po 4 měsících mi přišlo poštou vyrozumění, že reklamace byla uznána a mám si na pobočku přijít vyzvednout peníze. Bylo to v prosinci. Dopis byl psaný v říjnu a stálo tam, že peníze si mám vyzvednout do 31. října
Česká pošta je v pomalejším režimu neustále.
Je to podvod. Koupíte si známku, hodíte dopis do schránky před poštou, ale vůbec nevíte, jakým datem dopis na poště orazitkuji. Klidně tam můžou dát dneska razítko 31. ledna a víte houby.
Mělo by se zavést i "C". To bude v tzv. kvalitě doručení do ČD (černé díry).
Já myslel "odesláno prostřednictvím národního dopravce ČD" (Čekej Dlouho). :-D