Ve společném výzkumu společností Markent a Deloitte & Touche byl poprvé zjišťován též podíl uživatelů, kteří internet využívají pro poslech hudby a sledování videa.
Hudební soubory stahuje 26 procent uživatelů připojených v domácnosti, ale pouze 10 procent uživatelů připojených v zaměstnání. Video sleduje pouze každý pátý domácí uživatel a každý desátý uživatel v práci.
Oproti průzkumu provedenému před půl rokem se ukazuje, že se výrazně zvyšuje podíl frekventovaných uživatelů. Velikost skupiny příležitostných uživatelů zůstává již druhým rokem na zhruba stejné úrovni.
Skupina častých uživatelů je cílovou skupinou veškerých komerčních aktivit na internetu, včetně prodeje reklamy a elektronických obchodů.
Nejvíce častých uživatelů internetu je ve skupině 21 – 29 let; v této skupině také dochází k nejvyššímu nárůstu častých uživatelů.
Typickými představiteli příležitostných uživatelů jsou občasní návštěvníci internetových kaváren, knihoven, případně akcí a výstav, na kterých je k dispozici přístup k internetu.
Devadesát pět procent uživatelů pracuje s internetem v zaměstnání, přičemž elektronická pošta se stává třetí nejčastější komunikační činností v rámci pracovních povinností.