Firmy tak ukončily spekulace, které se kolem prodeje Atlasu objevovaly v médiích už od loňského listopadu. - více zde
"Právě dnes startuje integrační proces, který má za úkol spojit know-how, talenty a kulturu obou společností," řekl šéf spojujících se firem Pavel Mucha, který byl dosud výkonným ředitelem firmy NetCentrum. "Cílem spojení je rychlejší růst v Čechách a na Slovensku," dodal.
Atlas.czJe český internetový portál pro byznys, komunikaci i volný čas. Jeho cílovou skupinou jsou lidé nad 25 let, zaměřit se chce také na mladé rodiny. Mladší uživatele oslovuje díky značce ICQ, se kterou má v Česku exkluzivní spolupráci. Atlas.cz je mateřskou společností Atlas.sk působící na Slovensku. V obou zemích zaměstnává téměř 200 lidí. |
Výsledkem této transakce je netmediální skupina s celkovým zásahem více než 3 miliony uživatelů v Čechách (3 046 770 podle údajů NetMonitoru za leden 2008) a více než 1,4 milionu uživatelů na Slovensku.
Dotáhne se tak návštěvností na druhý největší server českého internetu, kterým je zpravodajský portál iDNES.cz
Značky a služby obou firem zůstanou zachovány a budou se nadále rozvíjet společně, uvádějí firmy s tím, že čtenářům nabídnou i zcela nové služby přínosné pro běžný život.
NetCentrumSpolečnost provozuje například značky Centrum.cz, Aktuálně.cz, Žena.cz, Xchat.cz, Fotoalba.cz a AdFox. Firmu založili Ondřej Tomek a Oldřich Bajer v roce 1997. Deset let poté NetCentrum koupil nadnárodní investiční fond Warburg Pincus. - více zde Centrum.cz, nejznámější značku NetCentra, denně navštíví přes 700 tisíc lidí, měsíčně téměř tři miliony. |