"V minulosti jsme zvažovali jednu věc a teď ji znovu přehodnocujeme. Jde o možnost, že by na dveřích od záchoda byl otvor na mince a že by si cestující za jeho návštěvu zaplatil libru," řekl O´Leary.
"Nemyslím, že by se v minulosti našel mezi cestujícími Ryanairu někdo, kdo by měl u sebe na palubě méně než libru," dodal.
Minulý týden firma oznámila, že ke konci roku zruší na všech letištích, kde působí, odbavovací střediska. Od opatření si slibovala snížení cen svých letů. - čtěte Ryanair končí s letištními přepážkami
Společnost Which?, která se zabývá ochranou spotřebitelů, namítá, že Ryanair upřednostňuje zisk přes cestujícími. Jeho politika je taková, že poskytuje levné letenky a dodatečně vybírá od cestujících extra poplatky, například za zavazadla.
Vedoucí výzkumu ve společnosti Which? Rochelle Turnerová si ale myslí, že by se opatření s placením za toaletu mohlo obrátit proti irskému přepravci. "Může to vést k tomu, že si méně lidí koupí předražené pití," řekla.