V soutěži požadovala firma méně než ŽOS Vrútky a Pars nova patřící pod Škoda Transportation. Cena v soutěži oproti odhadům klesla o zhruba sto milionů korun.
Vozy projdou kompletní rekonstrukcí, dostanou nový interiér, klimatizaci, toalety i plošiny pro bezbariérový přístup. Rekonstruovat se budou vlaky dodané v 80. letech východoněmeckou vagonkou v Budyšíně. Kromě oddílu pro vozíčkáře a bezbariérové toalety zůstane ve vagonu i služební oddíl a nově vznikne i prostor pro přepravu kol. Část vagonu budou tvořit kupé, část bude velkoprostorový oddíl. Ve vlaku budou i zásuvky na elektřinu.
Dráhy mají všechny vozy dostat do tří let. Nasadí je na všechny typy dálkových spojů počínaje vlaky EuroCity a InterCity po vnitrostátní rychlíky.
ŽOS Trnava modernizovala stejné vagony i pro Železniční společnost Slovensko. Modernizace jednoho vagonu přijde dráhy na zhruba 23 milionů korun. Šéf společnosti RegioJet Radim Jančura přitom tvrdí, že nové vozy z Rumunska na dvousetkilometrovou rychlost kupuje jen o dva miliony korun dráž.
Dráhy letos dají do modernizace vozového parku osm miliard korun. Další soutěže na lepší vlaky probíhají, tento týden podepíšou dráhy zásadní kontrakt na dodávku 16 jednotek Siemens Viaggio Comfort za téměř pět miliard korun.