„V segmentu zpravodajství patříme ke klíčovým hráčům na trhu a naším cílem je obsadit i segment zábavy. Proto jsme přinesli něco nového, co bude čtenáře nejen bavit číst, ale co budou moct i spoluvytvářet,“ prozradil strategický ředitel mediální skupiny MAFRA František Nachtigall.
Tým Expres.cz tvoří zkušení renomovaní redaktoři jako Karen Mchitarjan, Kateřina Pifflová nebo hlavní editorka Barbora Koukalová, ale i sociální blogeři, kteří hýbají společenským názorem. Zprávy tvoří a přinášejí hlavně takzvané „facebookové děti“.
„Nechceme být jen redaktoři, kteří něco popisují, chceme být odvážní producenti obsahu, interpretovat kauzy, být aktivní součástí sociálního dění. Pro Expres.cz je autoritou a elitou facebookový status nebo obrázek na Instagramu a trendy si určují sami čtenáři,“ popsal šéfredaktor Expres.cz Petr Konečný.
Expres.cz nabídne například i štítkování, malou každodenní hru, která nemá na českém internetu obdobu.
Svůj názor ke každému článku může čtenář vyjádřit originálním emotikonem. „Do sítě vrhnete téma a jen čtenář rozhodne, jestli je to téma jen dobré, nebo super, nebo fail, nebo jen haha. Tím vznikne jakási řetězová reakce a čtenář je součástí výběru obsahu dne. Má chuť se vracet, kontrolovat svůj mandát,“ přiblížil Konečný.