„Nákup Acomware potvrzuje další strategický posun multimediálního domu MAFRA v digitálním světě a současně i rozvoj v oblasti, kde zatím MAFRA významněji nepůsobila,“ komentuje akvizici předseda představenstva mediální skupiny Štěpán Košík.
Acomware se zaměřuje především na pomoc při vstupu obchodníků na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti e-shopů a inteligentní emailing. Mezi její klienty patří e-shopy i retailové značky, například Tescoma, Koh-i-noor, Astratex nebo Narex.
MAFRA kupuje stoprocentní podíl. Všichni stávající společníci přitom budou nadále ve firmě působit. Společnost má obrat v desítkách milionů korun a přibližně čtyřicet zaměstnanců.
Už dříve MAFRA k původní vydavatelské činnosti (kromě MF DNES a iDNES.cz vydává Lidové noviny, Metro a nejnověji Téma) začala provozovat i televizní stanici Óčko. V poslední době rozšiřuje MAFRA své portfolio internetových firem. A to jak obsahových, tak z e-commerce sféry. Do její stáje patří například server AAAPoptávka.cz, AkčníCeny.cz nebo DobřeSeNajím.cz.
Celou mediální skupinu MAFRA od června 2013 vlastní holding Agrofert, jehož majitelem je podnikatel, ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš.