Vyplývá to aktuálních statistik Asociace evropských výrobců automobilů ACEA. Podle nich zaznamenaly růst všechny největší evropské trhy, Španělsko a Itálie hlásí vzestup prodejů o více než dvacet procent.
Zajímavý je i pohled na statistiky registrací nových aut značek koncernu Volkswagen. Tři měsíce po vypuknutí celé aféry s jejich emisemi u dieselových motorů jde už o data z prodejů, u kterých zákazníci věděli, jaký problém automobilka má.
Přesto za říjen koncern vykázal růst počtu registraci o 4 %. Největší skok s 11 % vykázala Škoda Auto, klesal pouze Seat. Růst prodejů koncernu je ale menší, než celého trhu, tržní podíl klesl pod 25 procent.
Prodeje rostly v listopadu všem značkám s výjimkou Seatu a Chevroletu. Velké růsty hlásí hlavně asijské značky, rostou ale z relativně nižších základen než velké evropské koncerny.