Britský výrobce cukrovinek Cadbury minulou středu oznámil, že mezi svoje vajíčka z mléčné čokolády ukryl limitovanou edici téměř čtyř stovek vajec z bílé čokolády. Ta navenek vypadají stejně jako běžná čokoládová vajíčka, uvnitř však obsahují poukazy v hodnotě až dva tisíce liber.
Podle příspěvků lidí na sociálních sítích se vidinou v přepočtu téměř šedesátitisícové výhry nechali zlákat hlavně zaměstnanci supermarketů, všímá si deník The Independent. Našli evidentně rozbalená a znovu zabalená čokoládová vajíčka.
„Vypadá to, že se spousta zboží zbytečně vyhodí. Soudě aspoň podle množství rozbalených vajíček Cadbury creme eggs v regálech Tesca,“ napsala jedna uživatelka sítě Twitter.
„Každé vejce Cadbury Creme Egg v obchodě Co-op bylo rozbalené a znovu zabalené. Něco mi říká, že tohle bílé fakt nebude,“ napsal jiný zákazník.
Právě v obchodě řetězce Co-op by se podle Cadbury mělo prodávat vejce s nejvyšší výhrou dva tisíce liber.
Výrobce vajec ani dotčené supermarkety nechtěly podle Independentu věc komentovat.
Společnost Cadbury přitom sama pro Mirror online prozradila, jak limitovanou edici bílých vajec rozeznat od těch běžných, aniž by bylo třeba zboží rozbalit. Klíč je ve složení výrobku.
„Všechna bílá vajíčka, ačkoli jsou zabalená ve stejném obalu jako ta mléčná, mají ve složení trochu jinou informaci, která je specifická pro bílou čokoládu. Je naší zákonnou povinností uvádět na obalu všechny ingredience,“ uvedl výrobce.