Nový web je, na rozdíl od původního, založen na tzv. responzivním designu. To znamená, že je upraven pro zobrazování na všech druzích zařízení, včetně tabletů a telefonů.
„Naším zájmem bylo, abychom jejich prostřednictvím mohli veřejnosti i médiím podávat informace ještě efektivnějším a atraktivnějším způsobem než dosud,“ řekla mluvčí České národní banky (ČNB) Markéta Fišerová.
Nové stránky kladou větší důraz také na bezpečnost. Striktně totiž vyžadují protokol HTTPS, který na rozdíl od HTTP umožňuje šifrování a zabezpečení integrity dat. ČNB navíc vylepšila systém vyhledávání, díky čemuž by se mělo zvýšit jeho logika a relevantnost výsledků.
Návrh na nový vzhled webu ČNB pochází od společnosti FG Forrest, která zvítězila ve výběrovém řízení. Obsahová stránka webu zůstává nezměněna.