Prodejny v pražském nákupním centru Westfield Chodov i ve Foru Nová Karolina v Ostravě se otevřely hned po uvolnění vládních protiepidemických opatření. „Zájem předčil naše očekávání. Potvrdilo se, že přestože značka Gap nikdy oficiálně na českém trhu nepůsobila, povědomí o ní je vysoké, což se odrazilo ve statisícových tržbách za jediný den,“ uvedl Jan Fahoun, jednatel společnosti C.S. Retail 1969, která je výhradním distributorem pro český a slovenský trh.
Otevírání dalších jednotek je v plánu. „Jednáme s obchodními centry nejen v České republice, ale i na Slovensku,“ dodal Fahoun.
Další dvě prodejny otevřou během druhého prosincového týdne v pražském nákupním centru Nový Smíchov. Kromě klasického obchodu s módou zde vznikne i speciální prodejna pro děti.
Právě dětské módě věnuje značka, která byla založena v roce 1969 v San Franciscu, velký prostor. Zaměřuje se nejen na dívky, ale také na chlapce. „Překvapil nás i vyšší poměr prodejů zboží z klučičí kolekce. Je to dáno vyrovnanou nabídkou produktů pro kluky a holky, u našich konkurentů kdy hodně často dominuje kolekce pro holčičky,“ zmínil Jan Fahoun s tím, že právě prodeje dětské kolekce tvoří zhruba polovinu celkových tržeb.
Značka navázala v rámci své kampaně spolupráci s českou zpěvačkou a herečkou Evou Salvatore Burešovou a slovenským rapperem Majkem Spiritem. Oba umělci podpoří zejména online kampaň. „Oba jsou i hrdými rodiči a dětská kolekce tvoří podstatnou část nabídky. Eva i Majk reprezentují naše typické zákazníky,“ uvedl Fahoun.
Kromě klasického nákupu nabízí Gap i online objednávky a od příštího týdne i možnost osobního vyzvednutí na prodejně.