První české fitness centrum Clever fit lze navštívit v centru metropole na náměstí Republiky, kde zaujímá prostor v nejvyšším patře pražského obchodního domu Kotva.
„Česká republika je jednou ze čtyř evropských zemí, kde letos naše pobočky otevíráme. Jsme rádi, že expanze probíhá tak dobře, což nám pomáhá utvrzovat naší pozici jednoho z nejdynamičtěji rostoucích řetězců na trhu. Věříme, že i v sousední zemi je naše know-how ve velmi dobrých rukou,“ řekl Markus Bulka, člen představenstva společnosti Clever fit GmbH.
Zaměstnancům chybí odpočinek. Volný čas nedokážou využít k relaxaci |
Základem identity řetězce Clever fit je integrující přístup, jímž cílí na všechny sociální třídy i generace. Tomu je podřízen výběr služeb, cvičebních plánů i sportovního náčiní. Centrální vedení udržuje úzké kontakty s předními výrobci a dodavateli moderního fitness vybavení, proto je firma schopna nadále růst a expandovat i za hranice domácího Německa.
Otevření české pobočky se kvůli pandemii covidu-19 odkládalo, ale jak přiznává manažer poboček Clever fit pro Českou republiku Karel Jarušek ničemu to neuškodilo. „Covid nám paradoxně pomohl, a tak jsme mohli vše vyladit a otevření směřovat na září.“
Již nyní tak plánují otevření dalších poboček, do konce roku 2021 na Černém Mostě, Kladně a v Ostravě a opět v obchodních centrech. „Jsou to pro nás áčkové lokality v dosahu lidí. V nákupních centrech je velký pohyb lidí, dostupné parkování i dobré dopravní spojení,“ dodává Jarušek.
Vstup a tříměsíční členství do fitness centra je srovnatelné s jinými konkurenčními podniky v Praze. „Do budoucna bychom rádi měli přenositelné členství, aby si lidé mohli zacvičit ve všech našich pobočkách, třeba i v zahraničí,“ dodává manažer českých poboček.
Fotogalerie |
Franšíza Clever fit se zrodila už v roce 2004. Tehdy byla základní identita vůbec poprvé využita v rámci zkušebního provozu fitness centra v německém Mnichově. Expanze do zahraničí byla zahájena v roce 2011, kdy se koncept poprvé uplatnil v Nizozemsku. O rok později následovalo Rakousko a v roce 2017 Švýcarsko. Kromě České republiky se letos otevírají i první pobočky v Itálii, Lucembursku a Slovinsku.
V současnosti provozuje značka téměř tisíc provozoven v různých evropských zemích. Jen za posledních třináct let bylo založeno více než pět set poboček a mateřská společnost odhaduje, že jich každoročně přibude v průměru dalších šedesát.