„Jde o kombinaci, která u nás zatím neexistuje. Lidé najdou na jednom místě to nejlepší ze Smarty.cz i oblíbenou značku JRC s širokou a zavedenou nabídkou pro gaming,“ popisuje novou synergii značek Petr Syrůček, zakladatel a majitel Smarty Brands.
Expanze do kamenných prodejen má podpořit růst skupiny. Ta je nyní silná především v online prodeji díky e-shopu a je vedoucím prémiovým resellerem značky Apple na českém trhu díky své značce iWant. Nová síť kamenných obchodů bude místem prodeje, výdeje zboží a servisu zákazníkům.
„Devět let jsme pracovali a budovali silnou zákaznickou základnu. Nabírali jsme také zkušenosti s provozováním špičkových prodejen, služeb a servisu díky naší spolupráci se značkou Apple. Nyní všechno využijeme pro další expanzi do retailu s elektronikou. Otevíráme nové prodejny, máme novou vlastní značku počítačů TIGO a připravujeme i vlastní značku příslušenství. Chceme být jedním z klíčových hráčů na trhu,“ doplňuje Petr Syrůček.
Prodejny s moderním designem
První prodejnu Smarty.cz otevírá v sobotu 7. května v OC Europark
v Praze-Štěrboholech. „Do srpna plánujeme otevření celkem šesti prodejen – dvou v Praze a po jedné v Olomouci, Hradci Králové a Teplicích. Do konce roku by jich pak mělo fungovat po celém Česku už deset. A za dva roky jich budeme mít v Česku i na Slovensku kolem 40,“ předestírá Petr Syrůček.
V nových prodejnách si budou zákazníci moci zahrát ty nejnovější hry na Playstation 5 nebo počítači TIGO, který jsou na prodejně připravené k odzkoušení. Koupit si pak zákazníci mohou také konzole XBOX SERIES S, Nintendo Switch a další, nebo nový herní merch. S vyškoleným prodejcem se mohou poradit, jak co nejlépe na míru sestavit vlastní počítač. Vedle toho si budou moct vyzkoušet nové mobilní telefony nebo se třeba poradit o tom, jak si zařídit chytrou domácnost.
Smarty dokončila akvizici JRC. Kamenné prodejny se změní na hráčské chrámy |
„Naší další značkou je iWant – autorizovaný prodejce značky Apple. A všichni víme, že nakupování značky Apple je zážitek. Zkušenosti z provozu těchto prodejen jsme promítli do tvorby nové sítě Smarty.cz. Věříme, že nákup elektroniky musí být rituál, který si lidé užijí,“ vysvětluje Petr Syrůček.
Na designu nových prodejen spolupracovala skupina Smarty Brands. s Bakof Group. Obchody jsou vizuálně rozdělené na dvě části černou a bílou barvou. Černá část je věnována gamingu, bílá patří Smarty.cz. Základem je moderní, na první pohled jednoduchý, ale sofistikovaný a graficky čistý design.