Provozovatel kavárny, společnost Vyšehrad 2000 Group, si od nových kolegů slibuje nejen zefektivnění a zrychlení servisu, ale i přilákání nových zákazníků.
„Od našich nových robotických členů gastro týmu si slibujeme hlavně rychlé zapojení do provozu kavárny, dochvilnost a pečlivost,“ říká s nadsázkou Martin Pánek, obchodní ředitel a člen představenstva společnosti, která kavárnu provozuje a dodává, že se oba roboti poměrně rychle stali atrakcí u jejich hostů, kteří si je natáčí a fotí se s nimi.
Robotí pár v Kavárně Obecní dům |
„Z toho máme samozřejmě radost. Zároveň se mi líbí myšlenka dvou zdánlivě nespojitelných protikladů. Moderních technologií a historie, která se line nejen prostorem kavárny, ale celou budovou Obecního domu,“ dodává Pánek.
Zároveň míní, že technologie 21. století v dnešní době usnadňují práci již v mnoha oborech a gastro i potravinářský průmysl nejsou výjimkou.
Hoteloví roboti zaměstnancům šetří čas. Vysávají a doručují občerstvení |
Robot Lucki od OrionStar pomáhá s rozvozem připraveného jídla, pití, ale i svozem špinavého nádobí. Obsluha robota je velmi jednoduchá, ve většině případů stačí stisknout tlačítko a robot se vydá na cestu po restauraci. Nemá problém s nečekanými překážkami, a to díky využití lidaru a dalších kamer pro orientaci v prostoru. Pokud se před robota někdo postaví, Lucki ho zdvořile upozorní a po uvolnění cesty pokračuje dál. Na jedno nabití vydrží robot v provozu až osm hodin.