Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

AAA Auto za tři čtvrtě roku zvedla zisk o polovinu na 5,2 milionu eur

  8:49aktualizováno  8:49
Skupina AAA Auto zvýšila do září čistý zisk o polovinu na 5,2 milionu eur, což je v přepočtu přes 133 milionů Kč. Tržby stouply o třetinu na 201,5 milionu eur, tedy téměř 5,18 miliardy Kč podle aktuálního kurzu. Výsledky firma oznámila v tiskové zprávě.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Václav Šlauf, MAFRA

Výsledky podle generálního ředitele Anthony Dennyho potvrzují, že spotřebitelský trh s ojetými vozy doznal významného oživení oproti posledním dvěma rokům.

"Společnost výrazně těží ze své strategie zaměřit se pouze na nejprodávanější vozy, maximalizovat celkový hrubý zisk na prodané auto a v posledních obdobích také orientovat se na další rozšíření finančních služeb," uvedl.

Počet prodaných vozů vzrostl během tohoto období o 14 procent na 33 881 vozů. V porovnání vyšší růst tržeb způsobil meziroční nárůst průměrné ceny na prodané auto o 18 procent. Hrubá zisková marže klesla o 1,3 bodu na 23,8 procenta.

Personální náklady se zvýšily meziročně o 48 procent, protože část mezd prodejců je navázána na prodejní výkonnost a hrubý zisk z prodeje. Na růst provozních nákladů o 27 procent měly částečný vliv i počáteční náklady vynaložené ve spojitosti s otevřením nové pobočky v Rusku.

Společnost zaznamenala pozitivní start do čtvrtého čtvrtletí, když říjnové prodeje se 3 976 prodanými vozy překonaly průměrné měsíční prodeje jak za třetí čtvrtletí roku, tak za celý rok 2011. Říjen se tak zařadil spolu s březnem a červencem mezi měsíce s nejvyšší prodejní výkonností v tomto roce.

AAA Auto v současnosti provozuje 27 poboček v ČR, na Slovensku a nově také v Rusku. Po otevření první nové pobočky po téměř čtyřech letech v ČR v Opavě plánuje skupina otevřít další autocentrum v Liberci, kde je v současné době v provozu pouze výkupní pobočka.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.