Airbnb nabídne i prémiový nocleh, chce konkurovat hotelům

  10:07aktualizováno  10:07
Rychle rostoucí ubytovací portál Airbnb se zaměří i na klienty, kteří si potrpí na větší komfort a dávají přednost luxusním hotelům. Tento týdne začne testovat prémiovou službu, v níž nabídne lepší pokoje, domy či apartmány. Spustit ji má do konce roku.

Noc za 1500 liber. Luxusní apartmány u londýnského Hydeparku se nabízí přes Airbnb. | foto: Xenyos

Službu v pilotním režimu představí společnost vybraným hostitelům z řad vlastníků nemovitostí koncem tohoto týdne. Na rozdíl od běžné nabídky budou luxusnější priváty „certifikovány“ a budou muset splnit přísnější nároky na vybavení, píše britský deník Independent.

Byt není hotel, volá sdružení nájemníků. Airbnb podle nich porušuje zákon

Znamená to, že do nich přijdou inspektoři, kteří posoudí, zda konkrétní nemovitost vyhovuje vyšším standardům. Posoudí například kvalitu postele, vybavenost ručníky nebo hygienickými potřebami na jedno použití, jaké bývají v hotelích. Hostitelé by se měli postarat o to, aby byla lednička plná a hosté měli po ruce balenou vodu, výběr čaje a kávy a mohli v místě i pracovat.

Luxus na zimu

Službu, která nese pracovní název „Select“, chce společnost podle zdrojů agentury Bloomberg začít nabízet na sklonku letošního roku. Oficiálně zatím chystanou novinku Airbnb komentovat nechce.

Podle zdrojů agentury má novinka k rychle rostoucí firmě přitáhnout zákazníky, kteří dosud dávají přednost luxusnějším hotelům. Hlavní cílovou skupinou startupu, který začal před devíti lety a masově se rozšířil do světa včetně Česka, jsou mladí lidé. S novinkou zacílí na movitější a starší klienty. Zajímavější by to mělo být i ekonomicky, protože Airbnb si strhává provizi za zprostředkování pobytu ve výši několika procent.

Dá se však čekat, že nová služba se nebude líbit hoteliérům, zejména luxusním hotelům jako je Hilton nebo Marriott. Někteří už teď považují Airbnb za nekalou konkurenci.

Autor:


Nejčtenější

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...



Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Mileniálové všech zemí, spojte se. Mladá generace se odvrací od kapitalismu

Socha Karla Marxe v německém Trieru

Popularita kapitalismu mezi mladými Američany klesá. Přibližně polovina z nich by raději žila v socialistické zemi,...

Zůstane huť bez proudu? Ústup Mittalu z Ostravy připomíná taktiku spálené země

Pohled na závod ArcelorMittal v Ostravě-Kunčicích.

Pozvolné odpoutávání společnosti ArcelorMittal od ostravské hutě připomíná ty nejdrsnější pohádky bratří Grimmů, kde se...

Další z rubriky

Kotel s Jágrem: hokejista je kvůli reklamě opět na ledě, peníze půjdou klubu

Jaromír Jágr je v reklamě na Viadrus (23.10.2018)

Jaromír Jágr se připravuje k akci. „Jarda! Jarda!“ skandují diváci. Scéna, kterou fanoušci v letošní sezóně až doteď...

Říkali nám, že e-shop s kytarami je hloupost, tvrdí největší prodejce

„Lidé nám říkali, že prodávat hudební nástroje přes internet je hloupost. Jeli...

Jedna kytara muzikantům nestačí, říká spolumajitel e-shopu Kytary.cz Vladimír Myslík. Největší prodejce v Česku, který...

I čokoláda je superpotravina. Česká firma ji dodává do Švýcarska

Výroba v pražské společnosti Iswari

O borůvkách či šípku se mluví jako takzvaných superpotravinách. Podle Františka Lomského, spolumajitele české firmy...



Najdete na iDNES.cz