Teroristé shánějí hned několik lidí. Potřebují například videoproducenta, schopného psavce, který by formuloval její oficiální prohlášení, a reportéry z míst, kde operují její militantní složky - Iráku, Palestiny nebo Čečenska.
Al-Kajda nejspíš ještě nemá dost zkušeností se získáváním pracovníků touto cestou. Zapomněla například uvést kontakt, kam se mají zájemci obracet. Uvádí přitom, že podrobnosti o nabízené pracovní příležitosti dostanou e-mailem.
Jiným prohřeškem proti zásadám správného podávání inzerátu je nejasné určení platu a jiných zaměstnaneckých výhod. Seriózní firmy většinou uvedou alespoň přibližný plat. Al-Kajda nabízí pouze osobní uspokojení z vykonané práce.
"Každý muslim ví, že jeho život nepatří pouze jemu. Náleží jeho trpícímu národu, prolévajícímu krev. Není nic, co by před tímto mělo přednost," stojí v inzerátu.
Zadavatelem inzerátu na internetových stránkách novin Ašark al-Avsat je provozovatel webu Global Islamic Media Front (GIMF), který je podle Reuters napojený na Al-Kajdu.
Al-Kajda ale nevyužívá GIMF jen pro nábor nových lidí. Počátkem října web odvysílal druhý díl týdeníku Hlas Kalifátu, který bojuje proti údajným lžím a propagandě globálních i arabských médií, jako je CNN nebo Al-Džazíra.
V září zase GIMF publikovalo videosekvenci s názvem Džihád - skrytá kamera, kde záběry střeleckých a bombových útoků na americké ozbrojené síly doprovází smích a komické zvukové efekty.