Podle informačního letáčku má soutěž probíhat v obchodních sítích Interspar, Globus, Tesco a Albert Hypermarket.
Albert soutěž propaguje i ve svých supermarketech, při nákupu na pražském Andělu ale na účtence chyběl kód, prostřednictvím kterého lidé o cenu hrají. "Zavolala jsem na telefonní číslo uvedené na letáčku a upozornila na to pracovnici firmy. Je to pět dní, ale stále se nic neděje," popsala čtenářka iDNES.cz.
Pracovník obchodu na upozornění redakce slíbil, že zkontaktuje manažerku obchodu a problém začne okamžitě řešit.
"Máte pravdu, ten kód tu není. Je to samozřejmě velká chyba vzhledem k tomu, že tady ty propagační materiály k soutěži nabízíme," řekl zaměstnanec supermarketu Albert.
Za účtenku bez kódu dárkové balení žvýkaček
"Chybu v tuto chvíli prověřujeme," uvedl tiskový mluvčí Alberta Libor Kytýr. "Podle prvních zjištění nejspíše chyba vznikla již na straně dodavatele. Zákazníkům se velmi omlouváme," dodal Kytýr.
Společnost Wrigley, která vlastní výrobce žvýkaček Orbit, se prostřednictvím prohlášení zaslaného redakci rovněž omluvila, celou záležitost se navíc rozhodla prověřit. Podle marketingového ředitele Petra Bednáře došlo k pochybení na straně organizující agentury.
"Velmi nás mrzí, že k této situaci došlo," uvedl Bednář. "Každý zákazník, který si od začátku soutěže koupil v supermarketu Albert Orbit pikslu a pošle nám účtenku, dostane jako náhradu dárkový balíček žvýkaček," slíbil Bednář. Dodal, že problém se týká jen supermarketů Albert, kde Orbit k 27. srpnu soutěž ukončuje.
V řetězcích Albert Hypermarket, Tesco, Globus a Interspar ale bude soutěž dál pokračovat.