Český Telecom v letáku uvádí výpočty, které mají vyčíslit náklady na jeho služby. Podle Aliatelu ale Telecom srovnává odlišné typy produktů a strukturu provolaných minut ve vzorovém výpočtu by podle Aliatelu racionálně uvažující zákazník rozhodně nezvolil.
"Nabídka Aliatelu je pro naše zákazníky atraktivní a cenově výhodná. Tvrdí-li Český Telecom něco jiného a poskytuje-li koncovým uživatelům zavádějící informace, dopouští se nekalé soutěže," říká generální ředitel Aliatelu Bernhard Fanger.
Podle mluvčího Telecomu Vladana Crhy je ale reklama v naprostém pořádku, výpočty jsou korektní a fakticky správné.
"Je úsměvné, že se na soud obracejí společnosti, jejichž reklamní kampaň byla založena právě na srovnávací reklamě," doplnil Crha.
Aliatel už dříve Český Telecom vyzval, aby reklamní kampaň ukončil. To ale Telecom neudělal. Podle mluvčího Crhy je reklama v pořádku a společnost proto vyčká na rozhodnutí soudu.