Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Amazon nám pomáhá prodávat do zahraničí, pochvalují si české podniky

  10:24aktualizováno  10:24
Největší internetový prodejce na světě Amazon usnadní malým a středním českým podnikům prodej v zahraničí. Poskytne jim speciální služby, například takzvaný intuitivní prodejní účet, který umožňuje prodej přes všechny online obchody Amazonu v EU.

Ilustrační snímek | foto: Reuters

V tuzemsku nyní využívá služeb Amazon Marketplace, Amazon Web Services a Kindle Direct Publishing více než 3 200 firem a kreativních profesionálů, informoval Marcel Bodnár z komunikační agentury.

Jako jeden z prvních tuzemských prodejců zahájil s Amazonem spolupráci český výrobce dřevěných hraček Detoa. „Díky Amazonu, se kterým spolupracujeme od poloviny roku 2014, se nám podařilo proniknout na další trhy. Prodej se nám podařilo navýšit hlavně v Německu a Velké Británii. Oblíbený je nejen Krteček, velká poptávka je i o další hračky, jako jsou maxiperle, magnetická puzzle či divadla,“ popsal výkonný ředitel společnosti Detoa Jaroslav Zeman.

Amazon pokračuje v nákupní jízdě, převezme velký řetězec s potravinami

Podle předsedy představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Karla Havlíčka české firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami. „V Evropě jsou jimi zejména vysoké dopravní náklady a potřeba lokálního zastoupení v cílové zemi. Vítáme, že Amazon pomáhá českým firmám překonávat tyto bariéry a významně růst,“ dodal Havlíček.

Amazon nabízí i podporu při oslovování zákazníků v zahraničí, české firmy a živnostníci mohou prostřednictvím služby Amazon Marketplace prodávat své produkty na pěti evropských stránkách Amazon, které využívají miliony zákazníků, servis obsahuje služby od marketingového obsahu, přes uživatelskou podporu v pěti jazycích, po jednoduchou platbu.

Amazon také nabízí své logistické služby. „Při využití služby ‚Fulfillment by Amazon‘ mohou jednoduše dodat své zboží do některého z našich 31 evropských distribučních center, my se postaráme o zbytek. Zajistí si tak nejen rychlé doručení zboží zákazníkům kdekoliv v Evropě i jinde ve světě, ale i správu služeb zákazníkům,“ uvedl viceprezident Amazonu pro služby prodejcům v EU Francois Saugier.

Prodejci mohou mít u Amazonu také k dispozici analytické nástroje, které jim zajistí řadu obchodních informací a podpoří efektivní plánování marketingu, prodeje i doručování zboží.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační foto.
Chudoba či sociální vyloučení? V Česku hrozí nejméně ze všech zemí EU

Česká republika byla loni ve srovnání s ostatními 27 státy Evropské unie zemí s nejnižším procentem chudoby a sociálního vyloučení. Společně s Finskem, Dánskem...  celý článek

Petr Chmela (v popředí) z Tescomy přijal gratulace k titulu podnikatele roku od...
Nominace na Podnikatele roku se uzavírají, pošlete svůj tip

Čas pro podání přihlášek do osmnáctého ročníku prestižní soutěže EY Podnikatel roku se rychle krátí. Uzávěrka je už tuto sobotu 21. října, svůj tip můžete...  celý článek

banka UniCredit
Internetové bankovnictví UniCredit Bank má stále drobné potíže

Klienti UniCredit Bank, kterým minulý týden několik dní nefungovalo internetové a mobilní bankovnictví, se v pondělí opět potýkají s některými omezeními...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.