Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Americký fond vstoupil do české internetové firmy

  14:30aktualizováno  14:30
- Dceřiná společnost fondu Bancroft pro východní Evropu Bancroft Internet získala podíl 50,5 procenta v internetové firmě Computer Press. Cena akvizice zůstává tajná. "Pokračujeme v naší snaze spojit Bancroft s nejlepšími manažery a vlastníky hodnotných médií v regionu se zřetelem na poskytování pomoci v dalším rozvoji v oblasti Internetu," uvedl prezident firmy Bancroft Fred Martin.

Podle předsedy představenstva Computer Pressu Jiřího Hlavenky má vstup strategického investora umožnit rychlou expanzi, která by neměla být zaměřena pouze na lokální trhy.

Computer Press působí na poli Internetu a elektronického obchodu v České republice. Poskytuje veřejnosti služby pomocí webových serverů, jako jsou například  zpravodajský server Živě nebo obchodní dům Vltava.

Computer Press je rovněž významným vydavatelským domem v oblasti informačních technologií.

Fond Bancroft pro východní Evropu, L.P., je americkým soukromým investičním fondem s investicemi v několika zemích střední a východní Evropy. Fond má podíly například v tuzemských firmách Bonton a Unex.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.