Nevídané štěstí. Australan vyhrál v loterii dvakrát během několika dní

  6:55aktualizováno  6:55
Výhru v loterii nestačil Australan ještě ani pořádně oslavit, když o několik dní později vyhrál podruhé. Během jediného týdne získal téměř 2,5 milionu australských dolarů (zhruba 40 milionů korun).
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Sazka

Minulý týden v pondělí Australan, kterému je kolem čtyřiceti let a žije na sydneyském předměstí Bondi, vyhrál v loterii milion australských dolarů (16,1 milionu korun), v sobotu pak ve stejné sázkové hře nečekaně zbohatl o dalších 1,5 milionu (24 milionů korun).

„Říkal jsem si, že je to příliš dobré, aby to byla pravda,“ řekl výherce zástupcům NSW Lotteries, státní loterie Nového Jižního Walesu. „Pravděpodobnost, že vyhrajete dvakrát za sebou v tak krátkém čase, je určitě nulová. Hrozně rád bych dal lidem radu, jak v loterii vyhrát, ale žádnou nemám,“ dodal.

Na otázku, jak hodlá nově nabyté peníze utratit, odpověděl, že nebude „hloupý“ a peníze investuje do nemovitostí v Sydney, koupí si ale i nové auto a „samozřejmě dovolenou na Honolulu“.

Jaká je pravděpodobnost, že někdo v loterii NSW vyhraje dvakrát během jednoho týdne, nedokázala společnost říci. Pravděpodobnost jednorázové výhry je ale podle ní jedna ku 1,845 milionu. „Neznáme nikoho, kdo by vyhrál dvakrát během jednoho týdne,“ řekl AFP mluvčí NSW Lotteries Matt Hart. 

„Víme o lidech, kteří vyhráli dvakrát za život, ale ne dvakrát za týden,“ dodal.

Autoři: ,


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Aero představilo nový letoun L-39NG za účasti vládní špičky

Nová stíhačka L-39NG na oficiálním představení Aera Vodochody

Na pátečním „roll-outu“ společnost Aero Vodochody poprvé představila finální podobu nového letounu L-39NG. Letoun by...

Další z rubriky

Společnost Sears končí, americký maloobchodní řetězec vyhlásil bankrot

Červenec 2017, lidé míří do obchodu Sears, jenž plánuje uzavření.

Americká maloobchodní společnost Sears Holdings vyhlásila bankrot. Firma, která na trhu v USA funguje už více než sto...

Vstup Uberu na burzu budí velká očekávání, může stát 120 miliard dolarů

Alternativní taxislužba Uber, ilustrační foto

Pokud společnost Uber vstoupí příští rok na burzu, jak slibuje, mohla by investorům nabídnout hodnotu okolo 120 miliard...

Harry Potter a Batman chtějí porazit Netflix, Warner Bros. začnou streamovat

Budova Time Warner v New Yorku (11. prosince 2013).

Filmy a seriály se hromadně přesouvají na internet. Na rychle se rozvíjející trh streamovaného videa tak míří další...



Najdete na iDNES.cz