Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Necudný pohled do kamery je u reklamy na prádlo moc, rozhodl úřad

  14:38aktualizováno  14:38
Kdy už je reklama na spodní prádlo na hranici lehké pornografie? Dle některých Australanů je to v momentě, kdy se modelka předvádějící kolekce dámských propriet před kamerou „krouží v náznacích a necudně kouká do kamery.“ A právě s touto argumentací se dotčení rozhodli obrátit na tamní úřad pro reklamu, který jejich stížnosti vyslyšel a videospot nařídil stáhnout.

Maloobchodní prodejce dámského spodního prádla Bras N Things, který na smyslnou reklamu s australskou modelkou Simone Holtznagelovou lákal potenciální zákaznice a zákazníky značky Playboy, se pro australský server News.com.au rozhodl incident nekomentovat.

Ze stížnosti zaslané úřadům však vyplývá, že maloprodejce necítí, že by reklama „porušovala jakékoli marketingové standardy.“

Reklamu, která běžela na obrazovkách v některých obchodech Bras N Things, ale společnost raději odstranila. Inkriminovaný spot nahradily prosté fotografie, řetězec však trvá na tom, že necudné není video ale spíše jeho kritici.

Australský Úřad pro inzerci má však na videoreklamu jiný názor. „Úřad rozhodl, že reklama nepřistupuje k tematice sexu, sexuality a nahoty s citlivostí nutnou pro cílovou skupinu“, cituje rozhodnutí instituce britský list The Independent.

Styl, jakým modelka prádlo předvádí, podle něj ženu sexualizuje. Konkrétně se mu nezdá, že modelka si v reklamě „hladí vlasy a vyzývavě se pohybuje,“ což už může mít sexuální dopad.

Jsou to vaše nejistoty, opáčila modelka

Sama Simone Holtznagelová má na reklamu, ve které pózuje ve spodním prádle, jasný názor. Na svém instagramovém účtu zveřejnila příspěvek, ve kterém se navezla do kritiků, kteří video označili za lehkou pornografii.

„Zdravím puritána, co si stěžoval na moji ‚vulgární‘ a ‚amatérskou pornoreklamu‘ a nechal klip zakázat,“ napsala modelka. „Upřímně, ukázat sebejistou, sexy ženu v prádle ve výkladní skříni obchodu se spodním prádlem je už moc urážlivé. Myslí někdo na děti? Myslím si, že je to skutečně urážlivé,“ napsala Holtznagelová ironicky.

Už vážnějším tónem pak modelka zkritizovala ty, kteří se cítí být reklamou, ve které ženské tělo propaguje produkty určené ženám, za útočné. „Nesnažte se na mě přenést vaše nejistoty, ať už psychické nebo sexuální,“ dodala dvaadvacetiletá modelka.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Lego představilo novou kolekci s názvem Ženy ve vesmíru.
Lego před Vánocemi servíruje novou kolekci: oslavuje úspěšné ženy NASA

I letos chce společnost Lego podpořit své vánoční tržby uvedením nové kolekce. Tentokrát míří nejnovější stavebnice na milovníky vesmíru a zároveň obdivovatele...  celý článek

Tradiční vlněné válenky s pravou kožešinou zajistí teplo a komfort. Nosí se bez...
Ikonické válenky z ovčí kůže řeší právníci. Firma z USA dusí konkurenci

V Austrálii je slovo ugg obecným pojmenováním vysokých bot z ovčí kůže, které se často nosí místo bačkor. V USA je to ale značka a pro jednu firmu velký...  celý článek

Vývoj Dow Jonesova indexu na obrazovce v newyorské burze (17. října 2017)
Dow Jones posílil na nový rekord, překonal hranici 23 000 bodů

Akcie v USA pokračují v lámání rekordů. Dow Jonesův index, který zahrnuje třicet předních amerických podniků, v úterý poprvé překonal hranici 23.000 bodů....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.