Konkurence zatím výsledky neoznámila.
Prodeje klesaly na všech trzích, kde firma působí. Tedy v Česku, na Slovensku, v Maďarsku i Rumunsku. Na tuzemském trhu byl přitom pokles největší - prodeje se propadly o 23 procent, v sousedním Slovensku se pak o pětinu.
Přes polovinu všech aut firma prodala na leasing nebo na úvěr.
Loňské osekání poboček ze 45 na 38 vedlo k poklesu prodaných aut, ale zároveň odlehčilo firmě od ztrát, které generovala. Společnost tak zlepšila hospodaření proti roku 2007, kdy se propadla do ztráty kolem 120 milionů korun.
Návrat k zisku po zdanění ale očekává až ve druhém čtvrtletí letošního roku. "Přestože společnost očekává typický sezonní efekt, jenž by měl mírně oživit prodeje ve druhém čtvrtletí roku, i nadále zaujímá svůj konzervativní postoj a opakuje své opatrné stanovisko k vývoji prodejů v roce 2009," uvedl ředitel komunikace bazarů Vladan Crha.