Počet prodaných vozů se meziročně zvýšil o sedm procent na 39 530.
Skupina se loni soustředila na své nejziskovější trhy v České republice a na Slovensku. Nadále se orientovala na nejlépe prodejné modely automobilů, které byly nově rozšířeny o segmenty vozů, u kterých registrovala nárůst zákaznické poptávky, tedy o užitkové vozy a luxusní či sportovní modely.
Celková marže z prodeje aut se zvýšila na 24,7 procenta a dosáhla historicky nejvyšší hodnoty. Provozní zisk stoupl o 65 procent na 12,2 milionu eur.
Letos chce AAA Auto zvýšit objemy prodejů o desetinu. Firemní plány zároveň zahrnují během příštích dvou let otevřít k současným 25 pobočkám až pět nových poboček v České republice a tři na Slovensku.
Firma také vstoupit na ruský trh a zvažuje návrat do Maďarska, kde stále vlastní některé nemovitosti ze svých původních poboček.