Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autobazary AAA udržely zisk, vydělaly 23 milionů korun

  8:45aktualizováno  11:40
Autobazary AAA Auto vydělaly za třetí čtvrtletí roku 900 tisíc eur, v přepočtu asi 23 milionů korun. Ještě loni ve stejmén období prodělávaly 200 tisíc eur. Firma se vrátila k zisku především díky úsporám, které jí přineslo uzavření ztrátových poboček a zisková je už druhé čtvrtletí v řadě.

Autobazar AAA Auto | foto: AAA Auto

"Společnost je tak na cestě dosažení cíle čistého zisku za celý rok 2009. Růst ziskovosti bude do budoucna záviset na rychlosti ekonomického zotavení. Prodeje ojetých vozů jsou totiž stále nepříznivě zatíženy oslabenou spotřebitelskou poptávkou," uvedl analytik společnosti Atlantik FT Milan Vaníček.

Celkové výnosy od července do září jsou o 9,6 procenta nižší než ve druhém čtvrtletí letošního roku. To bylo zapříčiněno především tradičně slabšími prodeji v průběhu letních měsíců.

Příčinou meziročního poklesu byl zejména nižší počet autocenter, která společnost provozovala po restrukturalizačních opatřeních a odchodu z neziskových trhů v Maďarsku, Polsku a Rumunsku, a také náročnější podmínky na automobilovém trhu obecně.

Skupina AAA Auto působí na trhu už 17 let. V současné době provozuje síť 25 poboček v České republice a na Slovensku. V roce 2008 firma prodala celkem 60 557 automobilů. Akcie společnosti se obchodují na burzách v Praze a Budapešti.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.