Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autobazary AAA v pololetí zvýšily tržby o 40 procent

  8:34aktualizováno  8:58
Skupina autobazarů AAA Auto zvýšila v pololetí tržby o 41,8 procenta na 130 milionů eur, v přepočtu zhruba 3,2 miliardy korun. Zisk firmy stoupl téměř o 40 procent na 3,2 milionu eur. Firma to sdělila v tiskové zprávě a potvrdila tak předběžné výsledky zveřejněné 9. srpna.

AAA Auto | foto: AAA Auto

"Konsolidované hospodářské výsledky ukazují silný růst provozní i finanční výkonnosti skupiny ve srovnání se stejným obdobím minulého roku. Celkově dynamika výsledků potvrzuje oživení na spotřebitelském trhu ojetých vozů, který skupina zaznamenává od května loňského roku na obou trzích působení v České republice a na Slovensku," píše firma v tiskové zprávě.

Celkové tržby skupiny stoupaly více než dvojnásobným tempem ve srovnání s počty prodaných aut. Zatímco celkový obrat vzrostl přes 40 procent, počet prodaných vozů "jen" o 18,1 procenta na 22 241 aut. Podle skupiny to bylo tím, že průměrná cena vozu za první pololetí meziročně vzrostla více než o pětinu.

Celkový hrubý zisk z prodejů vzrostl meziročně o 28,9 procenta na 30,4 milionu eur.

AAA Auto má v současnosti kolem 25 poboček v ČR a na Slovensku. V září plánuje otevřít první centrum v Rusku u Moskvy. Zvažuje také návrat na maďarský trh.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.