Rozdílně funguje například zábavní portál, který na linkách provozovaných pro Deutsche Bahn nemá podobu obrazovek v podhlavnících sedaček, ale cestující se k němu připojují přes svůj mobilní telefon. K tomu slouží palubní wi-fi, jejímž prostřednictvím se cestující přihlásí na link odkazující k úložišti s filmy, nebo hudbou, uvedla manažerka dopravy RegioJetu Marcela Lukášková.
Novinkou proti původním autobusům Setra jezdícím na linkách z Prahy do Mnichova, Norimberku, Frankfurtu a Lipska jsou USB nabíječky u každého sedadla doplněné o klasickou zásuvku, která je k dispozici vždy pro dvojici sedadel.
Jednou z největších výhod scanií je nástupní plošina, která umožní pohodlné nastupování cestujících na vozíčku nebo moderní bezpečnostní prvky jako kontrola bdělosti řidiče nebo imobilizér napojený na alkoholtester. Ten funguje tak, že neumožní nastartovat bez toho, aby si řidič dýchl do zařízení.
Konkrétní cenu za nákup devíti autobusů Scania RegioJet neuvedl, pohybuje se ale zhruba kolem sto milionů korun. Jen namontování plošin zvýšilo základní cenu autobusů o půl milionu korun, uvedl mluvčí společnosti Aleš Ondrůj.
Student Agency, pod kterou RegioJet spadá, provozuje pro Deutsche Bahn autobusové linky od roku 2011. Jsou součástí přeshraniční sítě navazující na vlaky IC v případech, kdy je železniční spojení výrazně pomalejší než autobusová doprava. Například do Mnichova jede nejrychlejší železniční spoj jede pět a půl hodiny, zatímco autobus je zhruba o 50 minut rychlejší.