náhledy
Kvůli omezením v dopravě se velká číst vlaků ocitla „na vedlejší koleji“, odstavené jsou i dálkové autobusy. Podívejte se na parkující flotilu dopravce RegioJet očima fotografa Petra Topiče.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Vlaky RegioJetu jsou odstavené na Smíchovském nádraží v Praze.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Stroje byly původně vyrobené ve Škodě pro italské železnice Ferrovie Nord Milano. Vpravo pronajatá lokomotiva Siemens Vectron.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Společnost s lokomotivami z roku 1991 počítá i nadále. Čeká je dovybavení evropským zabezpečovacím zařízením ETCS.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Žluté vlaky zabírají větší část odstavných kolejí na pražském Smíchově.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Naopak vozidla Siemens s výraznou maskou s "vousky" postupně z čel žlutých vlaků zmizí. Nahradit je mají lokomotivy Traxx od kanadského výrobce Bombardier.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Vlaky společnosti RegioJet odstavené na Smíchovském nádraží v Praze.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Žluté autobusy RegioJetu čekají na návrat do provozu odstavené na pražském nádraží Florenc.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Pro španělského výrobce autobusů Irizar představuje česká firma největšího evropského odběratele. Některé úpravy měly vzniknout právě na základě zkušeností z provozu v Česku, uvádí RegioJet.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Ne všechny autobusy provozované RegioJetem jsou žluté. Český dopravce zajišťuje provoz linek pro německé Deutsche Bahn. Tyto linky obsluhují stroje v barvách německých drah, tedy bílé s červeným proužkem.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Autobusy RegioJetu přivážely české občany z Londýna, Bruselu, Amsterdamu, Berlína, Frankfurtu, nebo z Vídně.
Autor: Petr Topič, MAFRA
K běžnému režimu se chce dopravce postupně vracet od 3. května.
Autor: Petr Topič, MAFRA