Vypadá to, že první, kdo se v novém redisegnovaném pick-upu svezou, jsou právě hlavní hrdinové animovaného filmu ze studia Warner Bros. Pictures. Protagonista Emmet sestaví nový model během pár sekund a představí hlavní změny, které se pick-upu týkají.
Product placement je součástí marketingové kampaně k představení nového modelu Chevrolet Silverado v roce 2019, píše Adage.com. V rámci spolupráce obou značek vznikl pick-up v lego verzi i v životní velikosti.
A není to poprvé, co se značky spojily. Při příležitosti premiéry snímku Lego Batman film v roce 2017 vznikl v životní velikosti také fiktivní Batmobile. Samozřejmě celý z kostek a s logem Chevroletu.
Ve své sbírce má Lego i další automobilové značky, například Bugatti Chiron. Více než milion kusů kostiček jeho tvůrci dokonce rozpohybovali a legoauto přesáhlo rychlost 20 kilometrů za hodinu, informuje web Endadget.com.