Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejsou lidi, tak musím k pásu sám, říká majitel Brana Juříček

Roky se bránil zaměstnávání agenturních pracovníků, ale nedostatek lidí ho nakonec přinutil k tomu jejich služby využít. Lidí má takový nedostatek, že dvakrát až třikrát týdně chodí sám montovat na výrobní linku zámky do aut a nutí k tomu i své kolegy z managementu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

A kolik pro pana podnikatela DUSTOJNE ciste prijem takovyho zamestnanca u pasu?

0 0
možnosti
LP

To správný přístup, když je nsechopný majitel, nedá se nic dělat.

1 0
možnosti
Foto

Lidí je dost, ale u některých "podnikatelů" nejsou peníze na mzdy...Každá ekonomická kolonie má své limity a Česká republika není výjimkou...

12 1
možnosti
MV

Proto raději dáme pobídky podnikatelům ze zahraničí, a ty mzdy jim svými daněmi zadotujeme.

1 0
možnosti
VK

Pan továrník by si především měl vyvětrat hlavu a nemluvit nesmsly do médií. Pokud řídí manufakturu, kde je nízký stupeň automatizce, a myslí si, že to zaplácne spoustou špatně placených lidí, tak jen úplně vedle. A už vúbec by se neměl plést do toho, jestli je u nás sociální systém štědrý nebo ne, ten musí respektovat.

Na jeho pláč není nidko zvědavý. Tak nám iDNES skutečně nabídla pohled na málo osvíceného podnikatele. Dělá se mi z něj zle. Ať si vezme úvěr, a pustí se do skutečného podnikání,bez otrocké práce lidí u pásu.

Je to Čech, tedy náš, ale o nic lepší než třeba společnost Robert Bosch. Ti pracují na stejném principu. RvRvRv

8 1
možnosti
PP

Tak už vím, proč jsem ve Škodě Octavia už dvakrát měnil zámek dveří. On je montoval tenhle všeuměl.

1 0
možnosti
LS

Pro pana Juřička. Proč nepřestěhujete fabriku blíže třebas k Ostravě, místo do Číny. Lidé jsou ochotni pracovat, ale ne už dojíždět, protože je to pro mnohé únavné, zabere to spoustu času a stojí to dnes i dost peněz. Továrna Brano je umístěna spíše na vesnici, než ve městě. Znám to tam. A tak nemůžete čekat, že se k Vám pohrnou davy zaměstnanců. Stěhovat nebo zakládat fabriku dnes v Číně je blbost, protože Číňané už dnes nejsou nejlevnější pracovní síla a jejích ochota pracovat za stejné peníze jako před deseti nebo patnáctí lety je iluzorní.

3 0
možnosti
MK

Tak ono v Ostrave rekl bych neni nejak zasadne vice lidi hledajicich praci nez v Hradci nad Moravici a okoli (lidi z okoli zas radsi budou delat treb tam, nez dojizdet do Ostravy)

0 1
možnosti
VR

Lidí je dost. Je to otázka ceny lidského zdroje a také podnikání. Nechci- li zaplatit cenu lidského zdroje, musím zvolit alternativu k danému procesu, vyrobit to teda bez lidí strojem. Jenže cena takového stroje je řádově miliony anebo ještě vyšší, vedle toho je pak člověk celkem levný.

1 0
možnosti
Foto

J14i41ř89í 59E48r69b89e89n

10. 6. 2017 13:47

Jenže takový stroj musí někdo obsluhovat, programovat a servisovat. A věřte tomu, že lidi s takovým know-how budou o dost dražší než řadový posunovač materiálu...

0 0
možnosti
VG

V Řecku je nezaměstnaných.

1 0
možnosti
PB

P40e60t44r 60B73i72e98l93i15k

10. 6. 2017 12:45

ten pan vypada, jiz od pohledu, docela nesympaticky - jen muj pocit :-/

- zajimava diskuse z roku 2009 ohledne tehdejsi situace v Branu

http://opavsky.denik.cz/diskuse/brano-zamestnanci-hovori-o-sikane-vedeni-to-odmita.html

1 0
možnosti
JJ

Manažeři ve Škodě k pasu nechodí, zaměstnanců mají dost. Čímpak to asi je? Že by výška mezd?;-D

7 0
možnosti
VR

Já taky už delší dobu nemohu sehnat Mercedes S za 400 000 Kč, už dlouho hledám a nechápu jak v tržním hospodářství prostě nejsou. :-P

11 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají

24. dubna 2024  15:26

Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...

Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři

24. dubna 2024  14:08

Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...

Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo

24. dubna 2024  13:02

Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...

Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho

24. dubna 2024  10:43

Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!