Azurit vítězil u čtenářů MF DNES

-
Žebříček oblíbených prostředků ovládají pouze čtyři značky Azurit, Quanto, Silan a Colon. Vyplynulo to z ankety MF DNES, které se zúčastnilo 1110 čtenářů. Naprostá většina z nich (85 %) přidává aviváž ke každému praní, 11 % ji používá na jemné prádlo, 3 % na vlnu a pouhé jedno procento jí změkčuje pouze ručníky. Víc než polovina respondentů (54 %) kupuje avivážní prostředky kvůli vůni, kterou dodají prádlu, 32 % kvůli jemnosti a 10 % kvůli antistatickému účinku. Pouze jedno procento čtenářů očekává od aviváže, že se prádlo bude snadněji žehlit. Vliv na žehlení přitom patří mezi výrazné přednosti aviváže. Je prokázáno, že při žehlení jemnějšího prádla je třeba vynaložit mnohem menší úsilí. Děkujeme všem čtenářům, kteří se zúčastnili ankety. Rodinné balení vítězného prostředku Azurit Care získaly Soňa Vysloužilová z Ostravy, Jana Zimová z Prahy 2 a Libuše Bieliková z Karviné.