Ke konceptu McDrive či KFC Drive Thru, kdy si řidiči mohou objednat jídlo přímo z auta, přibude podobná služba i od českého fastfoodového řetězce.
Cílem Bageterie Boulevard je rozšířit BB Drive do dalších měst a na nejfrekventovanější dálnice a dopravní uzly. „Už víme, jak fungují food courty v obchodních centrech i kamenné restaurace. Nový logistickým krokem je oslovení dalšího segmentu zákazníků, kterými jsou řidiči,“ uvádí v tiskové zprávě Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard.
Sortiment BB Drive je stejný jako v ostatních restauracích. Novinka určená přímo pro řidiče nese název Box4Family – speciální balení pro celou rodinu, v několika variantách.
Jedna z nových poboček se nachází v Hornoměcholupské ulici v Praze 15, druhá ve Vestci u Prahy ve Vídeňské ulici. Jejich součástí je venkovní posezení, dětské hřiště a samostatný Crêperie pult s nabídkou palačinek a jiných dezertů.
„Dvě podobné pobočky už sice provozujeme v Plzni, ty ale nestojí samostatně a jsou součástí obchodního centra,“ doplňuje Štěpánek.
První Bageterie Boulevard vznikla v roce 2003 v pražských Dejvicích. Řetězec rychlého občerstvení spadá pod společnost vyrábějící balené sendviče a bagety Crocodille, kterou vlastní podnikatel Petr Cichoň.