Vedle dvou prodejen zastupujících zároveň více luxusních značek patří pod LBM i tři butiky v Pařížské ulici soustředěné pouze na produkty Bottega Veneta, Dsquared2 a Valentino.
Smlouva o prodeji byla podepsána 31. srpna, a završila tak dlouhodobé problémy, kterým LBM čelilo postupným zeštíhlováním. Už v roce 2016 MF DNES upozorňovala na to, že se Bakalovi v luxusním byznysu příliš nedaří. Firma se tehdy z 28 butiků zmenšila na 16 prodejen, z nich se postupem dalších měsíců stalo současných pět.
Další ranou pro podnikání s luxusem se stala covidová pandemie, která z centru Prahy vyhnala solventní zahraniční turisty. I proto LBM letos v dubnu musela požádat o ochranné moratorium před věřiteli.
„Jsem ráda, že se po nesnadném období posledního roku a půl, v němž firma nedobrovolně nemohla podnikat, podařilo znovu nastartovat příznivý vývoj, který byl v závěru úspěšně korunován prodejem společnosti,” říká k tomu Zuzana Řezníčková, dosavadní předsedkyně představenstva LBM a zároveň manažerka portfolia a aktivit investora Zdeňka Bakaly.
Novým majitelem butiků se stala investiční společnost S.E.H. Private Equity, založená v roce 2007 bratry Hesovými. Společnost seskupuje ryze české investory a jejich investiční zájmy, věnuje se developmentu, výrobě, i maloobchodu. Jejím spoluzakladatelem je Martin Hes, který roce 2012 provedl akvizici mobilního operátora U:FON a později jej odprodal investorské skupině Nordic Investors. Je také jedním z největších věřitelů skupiny C2H, do které patřily značky Pietro Filipi a Kara.
„LBM charakterizují výborné lokace v Pařížské ulici, dlouhodobá partnerství s nejprestižnějšími světovými značkami a silný vztah k místní klientele. Na této kombinaci hodláme stavět při realizaci svých plánů. Pařížská ulice je svou nabídkou značek už nyní srovnatelná s jinými světovými metropolemi a my jsme přesvědčeni, že její tržní potenciál poroste dále i v nelehké postkovidové situaci,“ říká Martin Hes.