Diskuze

Bankéřům chybí odvaha pro změny. Hodně poboček zmizí, říká šéf ING Bank

Je stále řada věcí, kvůli kterým ženou bankéři klienty na pobočky. Většina z nich se přitom dá vyřídit po telefonu nebo přes internet. „Počet poboček klesne během pěti let alespoň o dvacet procent. Pokud ne, banky budou mít zbytečné náklady,“ říká v rozhovoru Isold Heemstra, šéf ING Bank v Česku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spíš to záleží na mobilních operátorech, až pak na přístupu lidí nosit hotovost. Člověk chce používat vkladomaty, protože ne všude lze platit kartou a vrácenou částku chce uložit na účet.

0 0
možnosti

K jakékoliv změně ve prospěch klienta mnohým bankám bude chybět odvaha hodně, ale hodně dlouho. Opačným směrem jsou někdy odvážní až dost.

2 0
možnosti

Já se naopak domnívám, že mnohým bankéřům nechybí nejen odvaha, ale zejména drzost pro změny k neprospěchu klientů. Několik let jsem bez problémů využívala Billa kreditní kartu (nejprve u Citi bank, která pak přešla do Raiffeisen), na dlužnou částku jsem měla nastaveno inkaso, nikdy jsem tak nepřesáhla tzv. bezúročné období, co je asi problém. Nyní došlo ze strany Raiffeisen k inovaci. Mám tři možnosti: 1. hradit celou dlužnou částku i nadále inkasem, ale platit jim za to měsíční poplatek 29 Kč, 2. inkasem hradit zdarma minimální splátku a zbytek uhradit jiným způsobem, 3. zrušit inkaso a celou dlužnou částku hradit jiným způsobem. Je pro banku nějakým způsobem finančně náročnější inkasovat pohyblivou minimální splátku než inkasovat celou dlužnou částku? Podle mě ne. Komplikují tímto opatřením život klientovi? Podle mě ano. Buď musí platit 29 Kč (za nic navíc), nebo si musí hlídat splatnost dlužného zůstatku a zadávat jednorázové příkazy k úhradě (pomíjím variantu platby na poště).

Tak teď nevím. Chce se banka zbavit majitelů kreditních karet? Nebo jim spíš jde o to, jak dostat z normálně platících klientů buď těch 29 Kč měsíčně nebo podstatně více z klientů, kteří si to prostě neohlídají (ty úrokové sazby z částek nesplacených v bezúročném období jsou hodně vysoké)?

Pro mě je to jednoznačný pokyn - zbav se takové kreditní karty. Já jsem ji vlastně nikdy ani nechtěla a nepotřebovala, ale bylo docela zábavné si říct: Tak jsem za letošní rok vydělala třeba 400 Kč, pravda s rizikem, kdybych v Bille třeba ze zdravotních důvodů nekoupím nic, tak zaplatím 600 Kč za rok.

3 0
možnosti

Musíte si uvědomit , že banka je tu proto , aby na vás vydělala . A k tomu právě slouží produkty jako kreditní karty ap.

0 0
možnosti

Jenom ne finance do bank..

0 0
možnosti

Tak zjevně už mají problémy teď, když úrokové sazby rostou, ale na jejich spořícím účtu ani omylem :/

2 0
možnosti

"Příští generace už nebude chodit ani na přepážky. Bude mít vlastní přepážku v kapse." Příští generace nejsem a na přepážku nechodím, takže vlastně nevím, o čem tak důležitě mluví.

3 0
možnosti

J52i63ř48í 67D84e66š42t

8. 6. 2018 21:46

Šéf ING Bank nebyl v Rakousku?

2 0
možnosti

Technologie jsou bezesporu dulezite, ale to, co dela v dnesni dobe banku moderni a chytrou bankou nejsou jen technologie, ale hlavne jednoducha a strucna poplatkova politika (idealne s minimem poplatku), otevrena a vstricna komunikace a inovace. Appka je sice super, ale vsespasna nikoliv.

1 0
možnosti

99,9% bankovnictví zvládám z křesla domova, stačí počítač pro pohodlnou práci, pobočka není dnes potřeba ani k založení účtu, smlouvu mně doveze kurýr domů :-)

4 0
možnosti

S25e71i36d91l 59P74e82t47r

8. 6. 2018 21:40

Otázka, co "užitečného" v tom "ušetřeném" čase děláte ..:-)

Nemam nic proti každodennímu rutinnímu ebankingu, na druhé straně osobní jednání či čas od času oběd s příslušným bankéřem není též zcela od věci.;-)

Něco podobného pak platí např. v oblasti pojištění ..

2 2
možnosti

Odvaha k čemu, ne pro co.

4 0
možnosti